0

1

بیت وایز (Bitwise) با درخواست دو ETF اِتر به جمع ده درخواست دیگر می‌پیوندد

بیت وایز اخیراً برای دو صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مربوط به معاملات آتی اتریوم ثبت نام کرده است و به تعداد درخواست‌های رو به افزایش چنین برنامه‌‌ای افزوده است.

شرکت بیت وایز درخواست دو ETF اتر داده است
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بر اساس بیانیه‌ای از جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، جدیدترین محصولات شرکت Bitwise عبارتند از ای تی اف «Bitcoin and Ether Market Cap Weight Strategy»  و ای تی اف «Bitcoin and Ether Equal Weight Strategy » که پیش‌تر اعلام شده بود.

هدف از راه‌اندازی این ETF ارائه قراردادهای آتی بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) بر اساس ارزش بازار مربوطه آنها، بدون سرمایه‌گذاری مستقیم در خود این ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال

با مدیریت Bitwise Investment Manager و Vident Advisory، تخصیص این ETF بین قراردادهای آتی بیت کوین و اتر بر اساس ارزش بازار آنها تعیین و مجدداً به‌صورت ماهانه متوازن می‌شود.

هر دو ETF عمدتاً در قراردادهای آتی با نزدیکترین زمان سررسید و تسویه نقدی سرمایه‌گذاری می‌شوند که ماهیت استانداردشده و نقدی این قراردادها را که در بورس کالای شیکاگو (CME) معامله می‌شوند، نشان می‌دهد.

با اضافه شدن درخواست‌های Bitwise، تعداد کل پرونده‌های ETF آتی اتریوم به دوازده رسیده که نشان‌دهنده علاقهٔ ادامه‌دار سرمایه‌گذاران به این محصول مالی است.

طبق گزارش‌ها، Proshares و Bitwise به طور مشترک سه درخواست ETF آتی مربوط به بیت کوین و اتریوم را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه کرده‌اند.

علاوه‌براین، Direxion نیز درخواست خود را برای راه‌اندازی ای تی اف «Direxion Bitcoin Ether Strategy» ثبت کرده است. شش شرکت دیگر از جمله Volatility Shares، Roundhill، VanEck، Grayscale و Proshares برای تشکیل ETF‌های آتی اتریوم اقدام کرده‌اند.

سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تا تاریخ ۱۶ اکتبر مهلت دارد در مورد این درخواست‌ها تصمیم‌گیری کند.

افزایش درخواست برای تشکیل ETFها منعکس‌کننده تقاضای فزاینده برای محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با ارزهای دیجیتال و توسعه مداوم بازار کریپتو است.

خرید بیت کوین

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)