0

1

انتقاد شدید از ایلان ماسک به دلیل تعلیق اکانتی مربوط به XRP در ایکس!

ایلان ماسک به دلیل متوقف کردن فعالیت یک اکانت ارز دیجیتال در ایکس (X) مورد انتقاد قرار گرفته و بحث‌هایی را در مورد سانسور این پلتفرم به راه انداخته است.

انتقاد از ایلان ماسک به دلیل تعلیق یک اکانت مربوط به xrp در ایکس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ایلان ماسک، که در حال حاضر به عنوان رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری پلتفرمی که پیش از این توییتر نام داشت و اکنون با نام ایکس (X) شناخته می‌شود، به دلیل نقشش در تعلیق حساب مرتبط با ارز دیجیتال XRP مورد انتقاد قرار گرفته است.

کریپتو ایری (Crypto Eri)، صدای پیشرو در بخش ارزهای دیجیتال، در X از ایلان ماسک دلیل این حرکت را جویا شده و مشروعیت تعلیق این حساب را زیر سوال برده است. حساب مدنظر که Digital Asset Investor.XRP نام دارد، مرکزی برای علاقه‌مندان به ارز دیجیتال XRP بوده است. علیرغم سابقه پیچیده XRP در مسائل حقوقی، از جمله دعوای حقوقی آن با SEC، این ارز دیجیتال پایگاه کاربران وفادار خود را حفظ کرده است.

فعالیت اصلی این اکانت بحث و گفتگو در مورد توکن XRP و همچنین بستری برای تبادل نظرات و پیش‌بینی‌ها در مورد دنیای همیشه در حال تحول ارز دیجیتال بوده است.

خرید ارز دیجیتال

برخی معتقدند ماسک شاید این اکانت را برای محافظت از این پلتفرم در برابر کلاهبرداران احتمالی به حالت تعلیق درآورده است. با این حال، سکوت وی تنها منجر به گمانه‌زنی‌های بیشتر شده است. کریپتو ایری در پاسخ به نظراتی مبنی بر اینکه این اقدام برای محافظت از کاربران صورت گرفته، گفت که این تعلیق دلیل موجهی ندارد. وی تعهد خود را به بیان واقعیت اعلام کرد و اظهار کرد که مالک این اکانت آسیب‌دیده را درک می‌کند و انجمنی دیگر در ایکس خواهد ساخت. 

این حادثه توجه بازیگران کلیدی این صنعت از جمله جان دیتون (John Deaton) وکیل حامیXRP را به خود جلب کرده است. نکته اصلی بحث در این است که بدانیم آیا این یک تعلیق مقطعی است یا به روند رو به رشد سانسور در ایکس اشاره دارد.

جدای از این بحث، شایعاتی از تحقیقات در حال اجرای SEC در مورد ماسک وجود دارد. این تحقیقات در حال بررسی نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار فدرال مرتبط با خرید سهام وی و اظهارات و پرونده‌های مربوط به تصاحب X است. این تحقیق که هنوز در مراحل اولیه خود است، شبکه پیچیده مسئولیت‌هایی را که افراد برجسته در بخش‌های فناوری و مالی بر عهده دارند، برجسته می‌کند. بسیاری از نگاه‌ها به این پرونده معطوف خواهد شد، زیرا نتایج حاصل از آن می‌تواند بر تصمیمات آتی این شرکت تأثیر بگذارد و استانداردهای شفافیت را در این صنعت از نو تعریف کند.

منبع: توکن پست

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)