0

0

ایلان ماسک خطاب به کاربران توییتر: در انتخابات میان‌ دوره‌ای آمریکا به جمهوری‌‌خواهان رأی دهید

اگرچه ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که توییتر باید از نظر سیاسی بی طرف باشد، اما ماسک از دنبال کنندگان توییتر خود می‌خواهد که در انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده به جمهوری خواهان رأی دهند.

ایلان ماسک به کاربران توییتر گفت در انتخابات میان‌ دوره‌ای آمریکا به جمهوری‌‌خواهان رأی دهند
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و مالک جدید توییتر، از ۱۱۴ میلیون دنبال کننده خود در توییتر خواست روز سه‌شنبه به کنگره تحت رهبری جمهوری خواهان رأی دهند.

دولت بایدن و دموکرات‌ها به دلیل طرح‌هایشان برای مالیات بر میلیونرها و ارائه معافیت‌های مالیاتی اضافی برای خودروهای الکتریکی ساخته شده توسط ماسک مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. تأسیسات تولیدی تسلا در آمریکا هنوز تحت نظارت هیچ اتحادیه‌ای نرفته‌ است.

ماسک با انتشار توییتی از حساب کاربری رسمی خود (@elonmusk) به تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) ۲۰۲۲ عنوان کرد که:

خطاب به رأی دهندگان مستقل!

قدرت مشترک بدترین افراط و تفریط‌های هر دو حزب را مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه ریاست جمهوری دموکراتیک است، رأی دادن به کنگره جمهوری خواه را توصیه می‌کنم.

انتظار می‌رود که جمهوری‌ خواهان در انتخابات روز سه‌شنبه اکثریت مجلس نمایندگان را به دست آورند، در حالی که کارشناسان بی‌طرف اینکه کدام حزب پیروز شود را کاملاً وابسته به شانس می‌دانند.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

ماسک در ادامه صحبت‌هایش گفت:

آنها می‌توانند از اکثریت هر دو مجلس برای جلوگیری از تلاش‌های قانونی بایدن و شروع تحقیقات در مورد خانواده و دولت او استفاده کنند که ممکن است به‌شدت تفرقه‌افکن باشد.

وی همچنین افزود:

دموکرات‌های تندرو یا جمهوری ‌خواهان هرگز به طرف مقابل رأی نمی‌دهند، بنابراین رأی‌دهندگان مستقل آن‌هایی هستند که در واقع تصمیم می‌گیرند چه کسی به قدرت برسد.

با این حال ماسک بعداً تصریح کرد که در طول این سالها هیچ وابستگی حزبی نداشته و از رأی دهندگان مستقل بوده است. البته سابقه رأی دادن واقعی او تا کنون به دموکرات‌ها بوده است، که این روند امسال تغییر خواهد کرد.

امروز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) مردم ایالات متحده آمریکا در یکی از رقابتی‌ترین انتخابات برای سنا و مجلس کنگره به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)