0

3

معرفی رقیب جدید ChatGPT و افزایش قیمت رمزارزهای مرتبط با هوش مصنوعی

پس از انتشار خبر شرکت تازه تأسیس ایلان ماسک با نام xAI که محصول جدید خود را جایگزین چت ربات محبوب ChatGPT معرفی کرده است، قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی (AI) بیش از ۳ درصد افزایش یافتند.

راه‌اندازی TruthGPT و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پس از انتشار خبر تأسیس این شرکت با هدف «درک ماهیت واقعی جهان» توکن‌هایی مانند SingularityNET (AGIX) بیش از ۶ درصد و Fetch.ai (FET) حدود ۳ درصد افزایش قیمت داشتند. طبق اطلاعات به دست آمده از وبسایت این شرکت، این تیم توسط ماسک رهبری می‌شود و اعضای آن را افرادی با سابقه کار در شرکت‌هایی چون DeepMind، OpenAI، Google Research، Microsoft Research، Tesla و دانشگاه تورنتو تشکیل می‌دهند.

خرید ارز دیجیتال

این شرکت تازه تاسیس یک نهاد مجزا از شرکت X ماسک خواهد بود که با سایر شرکت‌های او همکاری نزدیک خواهد داشت. کمپانی xAI روز جمعه ۱۴ جولای، مهمان برنامه Twitter Spacesخواهد بود.

ایلان ماسک قبلاً در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار کرده بود قصد ساخت TruthGPT به عنوان جایگزینی برای ChatGPT را دارد؛ «هوش مصنوعی‌ای که شدیداً حقیقت محور است و سعی می‌کند ماهیت جهان را درک کند.»

در همین راستا، توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی در اوایل سال جاری به دلیل جذابیت روزافزون این فناوری و پس از اینکه سازنده تراشه Nvidia (NVDA) از برنامه خود برای فروش هوش مصنوعی خبر داد، افزایش قیمت کوتاه مدت را تجربه کردند.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)