0

3

آیا خبر آپگرید جدید شبکه پالیگان منجر به افزایش قیمت توکن آن شده است؟

متیک (Matic) رمزارز بومی شبکه پالیگان پس از ارائه‌ی عملکردی نسبتاً ضعیف در بیشتر ماه‌های سال، اکنون در حال بازیابی قیمت و نمایش قوی از خود است و برخی این افزایش قیمت را به آپگرید جدید این شبکه نسبت می‌دهند.

افزایش قیمت ارز دیجیتال متیک در پی خبر ارتقای جدید شبکه پالیگان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

توکن اصلی شبکه محبوب مقیاس‌پذیری اتریوم، Matic در بعدازظهر روز سه‌شنبه (۱۱ جولای ۲۰۲۳) ۱۲٪ افزایش قیمت را به ثبت رسانده است. قیمت بیت کوین (BTC) تقریباً ثابت و اتر (ETH) ۳.۲٪ کاهش داشته است.

دیگر ارزهای دیجیتال مرتبط با راه‌حل‌های لایه ۲ مانند آربیتروم (ARB) و آپتیمیزم (OP) نیز در همین بازه زمانی به ترتیب ۳.۵٪ و ۸.۹٪ ریزش قیمت داشتند.

خرید ارز دیجیتال

طبق تحقیقات شرکت FalconX، عملکرد نسبتاً قوی ارز دیجیتال MATIC می‌تواند به دلیل گمانه‌زنی‌ها پیرامون به‌روزرسانی بزرگ این شبکه با نام «Polygon 2» باشد.

دیوید لاوانت (David Lawan)، رئیس تحقیقات این شرکت اظهار کرد: «در حال حاضر ارتقای جدید پالیگان مرتبط‌ترین عامل برای این رمز ارز است.»

ما انتظار داریم همچنانکه جزئیات بیشتری از نقشه‌راه این آپگرید آشکار می‌شود، متیک بتواند خود را به همتایانش نزدیک‌تر کند.

بر اساس نقشه‌راه این پروژه، این به‌روزرسانی «چشم‌اندازی برای مقیاس‌پذیری نامحدود و نقدینگی یکپارچه با فناوری Zero-Knowledge» نامگذاری شده است.

پالیگان لبز، حامی اصلی شبکه پالیگان، برای این منظور با توسعه‌دهندگان، محققان، اپراتورهای نود، اعتبارسنج‌ها و سایر ذینفعان همکاری کرده است.

پالیگان ۲ به نظر پروژه‌ای چند مرحله‌ای است که مرحله اول آن ساخت بخشی به نام «لایه ارزش» است که «نحوه‌ی عملکرد بقیه اینترنت» را منعکس می‌کند.

در این به‌روزرسانی تغییراتی در اعتبار، برای کاهش هزینه‌ها و افزایش توان عملیاتی تراکنش‌ها در نظر گرفته شده است. FalconX خاطرنشان کرد برنامه‌هایی برای اصلاح توکنومیک و فرآیندهای حاکمیتی نیز در این ارتقاء وجود دارد.

توکن متیک با اینکه پس از فروپاشی صرافی FTX در نوامبر گذشته عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبا در بازار داشت، اما در سال جاری تا به امروز ۳.۲ درصد کاهش داشته و در برابر ارزهای دیجیتالی چون BTC، ETH، ARB و solana (SOL) که همگی بیش از یک سوم رشد داشته‌اند، ضعیف عمل کرده است.

منبع: بلاک ورکز

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)