0

3

خوشحالی جوامع DOGE ،MATIC و XRP از توییت اخیر ایلان ماسک

ایلان ماسک، میلیاردر حوزه فناوری و مالک جدید توییتر اعلام کرده این پلتفرم در حال معرفی عملکرد جدیدی است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا بر اساس هر موضوعی انجمن ایجاد کند. طرفداران کریپتویی کوین‌های مختلف از جمله XRP و Dogecoin بلافاصله به این توییت پاسخ دادند.

معرفی عملکرد جدید توییتر توسط ایلان ماسک
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

حساب رسمی توییتر چند ارز دیجیتال پیشرو مانند XRP ،DOGE و MATIC  با خوشحالی ابراز کردند که اکنون می‌توانند جوامع خود را در توییتر گسترش دهند.

اگرچه ایلان ماسک ابزارهای مختلف جدیدی را برای جوامع کریپتو جهت گسترش و ایجاد محتوای بیشتر ارائه کرده است، اما به نظر نمی‌رسد برای پذیرش دوج کوین به عنوان یکی از روش‌های پرداخت در توییتر تلاش چندانی کرده باشد.

خرید ارز دیجیتال

این اقدامات علیرغم اظهارات چندگانه‌ وی است که می‌گفت DOGE برای پاداش دادن به سازندگان محتوا و پرداخت‌های خُرد در این پلتفرم، نقش همان «Twitter coin» را خواهد داشت.

ده روز پیش، این میلیاردر عجیب و غریب فناوری با ارسال توییتی مرموز، مجدداً حمایت خود را از این میم کوین اعلام کرد. او با آوردن جمله‌ای از نمایشنامه ژولیوس سزار شکسپیر نوشت: «ویرانی را فریاد بزن و سگ‌های جنگ را آزاد کن!»

این تنها جامعه DOGE نیست که مشتاقانه به توییت های ماسک پاسخ می‌دهد، اعضای ارشد ارتش XRP نیز اغلب این کار را انجام می‌دهند. اخیراً وقتی ایلان ماسک در توییت‌هایش حرف X را می‌آورد که به برنامه « X-همه کاره» مربوط می‌شود و در نهایت می‌خواهد از توییتر چنین چیزی بسازد، طرفداران XRP به شوخی پاسخ می‌دهند ایلان ماسک در این توییت انگار  به XRP اشاره دارد.

منبع: یو تودی

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)