0

0

افزایش ۷۰۰۰ درصدی توکن RON پس از راه‌اندازی کمپین ریاست جمهوری ران دسانتیس

در دنیای ارزهای دیجیتال که در دائماً در حال تغییر و تحول است، اغلب پس از رخ دادن رویدادهایی مهم، توکن‌های جدیدی راه‌اندازی می‌شوند. در حال حاضر موج جدیدی از توکن‌ها با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ایالات متحده، توجه سرمایه‌ گذاران ریسک‌پذیر را به خود جلب کرده است، تا جایی که در عرض ۲۴ ساعت این توکن بیش از ۷۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت میم کوین RON
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، قیمت توکنی با نام فرماندار فلوریدا، ران دسانتیس (Ron DeSantis)، که RON نامیده می‌شود، ظرف ۲۴ ساعت در صرافی‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، به بیش از ٪۷۱۷۸ افزایش یافت.

با این حال، این توکن به دلیل داشتن هولدرهای کم و مشکلات ممیزی مورد انتقاد قرار گرفته است که نشان می‌دهد قرارداد هوشمند آن می‌تواند توسط سازنده آن به طرق مختلفی اصلاح شود، از جمله تغییر کارمزد، ضرب توکن‌های جدید، انتقال توکن‌های خاص یا حتی غیرفعال کردن فروش در صرافی‌ها.

خرید ارز دیجیتال

RFK یک توکن دیگر با مضمون سیاسی است که به نام رابرت اف کندی جونیور نامگذاری شده است و طی اندک زمانی بیش از ۴۰۰۰٪ افزایش یافته است. دسانتیس که یکی از بازیگران کلیدی این درام در حال گسترش رمزارزهای سیاسی است، اوایل این هفته رسماً حضور خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

کاندیداتوری او ابتدا در توییتر اعلام و مدارک رسمی نیز در روز چهارشنبه ارائه شد. دسانتیس بر این باور است که بیت کوین به عنوان سنگری برای آزادی‌های مدنی عمل می‌کند. از نظر او، پتانسیل دارایی‌های دیجیتال و آزادی‌ عملی که برای کاربران خود به همراه دارند، فوق‌العاده است.

با این حال، به سرمایه گذاران تذکر داده می‌شود که هنگام برخورد با این نوع توکن‌ها احتیاط کنند، زیرا سطح ریسک‌شان بسیار بالاست. به ویژه با توجه به این واقعیت که هر فردی می‌تواند آنها را در یک صرافی غیرمتمرکز مانند Uniswap یا PancakeSwap لیست کند.

فضای کریپتوکارنسی اخیراً با رشد چشمگیر میم کوین‌ها مواجه بوده است. همانطور که در گزارش‌ها آمده، یک شکارچی اسرارآمیزِ میم کوین «Super» با معاملاتی که انجام داده موفق شده سودهایی در حد غول‌های وال استریت کسب کند. این معامله‌گر ظرف مدت یک ماه توانسته از معامله این میم کوین، عدد خیرکنندهٔ ۵۶۲.۶۴ اتر (ETH) به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار بدست آورد.

درحالیکه معامله‌گر این میم کوین معامله‌ای موفقیت‌آمیز و پرسود داشته، طبق آنالیز داده‌های آنچینی Santiment، جنون معاملاتی PEPE در رقابت با میم‌ کوین‌های رقیب مانند شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) شکست خورده است.

هنگامی که صرافی بایننس این ارز دیجیتال الهام گرفته از میم را فهرست کرد به سرمایه گذاران هشدار داد که PEPE فاقد هرگونه ابزار ذاتی یا مکانیزم پشتیبانی ارزشی است. PEPE متهم به تجارت پنهانی داخلی است، زیرا گزارش شده است که ۷٪ از کل عرضه این توکن توسط خودی‌ها یا اعضای تیم چند دقیقه پس از رویداد تولید آن خریداری شده است.

علیرغم هشدارها در مورد توانایی بالقوه صاحب این قرارداد هوشمند در اصلاح مالیات تراکنش‌ها و عملکردهای لیست سیاه، بازار PEPE شاهد رونق قابل‌توجهی بوده است. در حال حاضر این رمز ارز میم کوینی با لیست شدن در صرافی‌های متعددی، به ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی تبدیل شده است.

پیش از این، ظاهراً یک سرمایه‌گذار خوش‌ اقبال این ارز دیجیتال توانسته است با خرید آن در زمان مناسب و صرف تنها ۰.۱۲۵ اتر (ETH) در پیه (PEPE) آن را ظرف چند روز به ۱.۱۴ میلیون دلار تبدیل کند.(خرید په په)

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)