0

1

پیش بینی قیمت اتریوم پس از شروع به کار ETFها

پیش بینی قیمت اتریوم بعد از شروع فعالیت ETF
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اندرو کانگ، از Mechanism Capital معتقد است که ETF اتریوم، سود محدودی را ایجاد می‌کند، مگر اینکه اتریوم یک مسیر قانع کننده برای بهبود خود ایجاد کند. از نظر او، اتریوم ممکن است پس از راه اندازی ETH‌ها تا ۳۰% سقوط کند و به کمتر از ۲۴۰۰ دلار برسد. در زمان نوشتن این مطلب، اتریوم با قیمت ۳۴۱۰ دلار معامله می‌شود. پیش بینی قیمت اتریوم بعد از شروع فعالیت ETF از نظر کانگ، کاهش قیمت به ۲۴۰۰ دلار است. این رقم با تقریباً ۳۰% کاهش نسبت به قیمت فعلی آن خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت اتریوم از نظر اندرو کانگ

کانگ معتقد است که ETF‌های اسپات اتریوم ۱۵% از جریان‌هایی را که ETF‌های بیت کوین مشاهده کرده‌اند، جذب می‌کنند. نرخ ۱۵ درصدی، در محدوده ۱۰ تا ۲۰ درصدی است که توسط تحلیلگران ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس و جیمز سیفارت پیش‌بینی شده است. تعمیم این داده‌ها به اتریوم نشان می‌دهد که ETFهای اتر می‌توانند ۸۴۰ میلیون دلار در همان بازه زمانی ورودی «واقعی» داشته باشند. کانگ ۲۳ ژوئن  در یک پست X گفت:

برخلاف بیت‌کوین، اتریوم علاقه کمتری به سازمان‌ها جلب می‌کند. انگیزه‌های کمی برای تبدیل اتریوم اسپات به شکل ETF وجود دارد و جریان‌های نقدی شبکه، چندان چشمگیر نبوده‌اند. یک ETF اتریوم چقدر مثبت خواهد بود؟ من زیاد بحث نمی‌کنم. پس از راه اندازی ETF، انتظار من ۲۴۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است. من معتقدم که انتظارات جامعه کریپتو بیش از حد متورم شده و با ترجیحات واقعی تخصیص دهندگان tradfi ارتباط معنایی ندارد.

البته همه با پیش بینی قیمت اتریوم بعد از شروع فعالیت ETF کانگ موافق نیستند. پاتریک اسکات، تحلیلگر صنعت کریپتو کارنسی (که به طور گسترده با نام Dynamo DeFi شناخته می‌شود) اخیراً گفته است:

انتظار حرکت مشابهی با نحوه عملکرد ETF‌های اسپات بیت کوین را دارم. با این حال، دو برابر شدن قیمت اتریوم را نمی‌بینم.

در ادامه باید دید که کدام دسته از تحلیلگران، پیش‌بینی نزدیک‌تری برای قیمت اتریوم دارند. توجه داشته باشید که مومنتوم کلی بازار و به‌طور ویژه، بیت کوین، در این مسیر بی تاثیر نخواهد بود.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای اتریوم و خرید و فروش اتریوم وارد لینک شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)