0

0

با نزدیک شدن به ارتقای شانگهای جاستین سان میلیون‌ها دلار اتر در لیدو استیک می‌کند!

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار شبکه Tron، پیش از  ارتقای شانگهای اتریوم در ماه مارس، میلیون‌ها دلار اتریوم (ETH) در پلتفرم Lido Finance سرمایه‌گذاری کرده است.

استیکینگ میلیونی اتریوم در استخر لیدو توسط جاستین سان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس داده‌های آنچینی پلتفرم Lookonchain در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) آشکار شده که آدرسی با نشان جاستین سان  ۱۵۰.۱۰۰ اتر (ETH) به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیون دلار در لیدو استیک کرده است. جزئیات کیف پول  DeBand نشان می‌دهد که با ۳ تراکنش ۵۰۰۰۰ اتری، ۱۵۰ هزار اتر به پلتفرم لیدو انتقال یافته و ۱۰۰ اتر دیگر نیز حول‌وحوش ساعت ۰۷:۲۰ صبح دیروز به وقت جهانی به این پلتفرم منتقل شده است.

Whale Alert نیز این سه تراکنش ۵۰ هزار اتری هر کدام به ارزش ۸۰.۰۷۷.۰۳۶ دلار را گزارش کرده که از جاستین سان به کیف پولی ناشناخته منتقل شده است.

قرار دادن مقدار زیادی اتر (ETH) در استخر استیکینگ لیدو توسط جانستین سان، نیاز به فکر کردن ندارد. این حرکت به وضوح نشان می‌دهد که وی نسبت به ارتقای شانگهای اتریوم خوش‌بین است و می‌خواهد از این فرصت استفاده کند. در واقع، با نزدیک شدن به تاریخ ارتقای شانگهای، سپرده‌گذاری اتریوم در استخرهای استیکینگ افزایش یافته است.

ارز دیجیتال

ناگفته نماند که جاستین سان در مقابل به همان میزان ارز دیجیتال stETH دریافت کرده که می‌تواند از آن در معامله، مبادله، وام‌گیری یا برای هر هدف نقدینگی دیگر بهره ببرد.

طبق داده‌های آنچینی موجود، بیش از ۱۷.۰۲ میلیون اتریوم به ارزش ۲۷.۲۷ میلیارد دلار در زنجیره Beacon واریز شده است. اگرچه افزایش سهم اتریوم در زنجیره Beacon نشانه‌هایی از امنیت و پذیرش اتریوم را نشان می‌دهد، اما توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم باید برداشت‌ها را فعال کنند تا تعادل در شبکه حفظ شود.

داده‌های پلتفرم Nansen نشان می‌دهد تعداد سپرده‌گذاران منحصربه‌فرد تقریباً ۹۶.۹ هزار نفر است. و بر اساس  داده‌های به دست‌آمده از BeaconScan، تعداد اعتبارسنج‌های فعال چیزی حدود ۵۲۵.۹۲۳ است.

در همین حال، بنیاد اتریوم پیش‌تر اعلام کرد که ارتقاء شبکه شاپلا  (Shanghai/Capella) در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در شبکه آزمایشی Sepolia در ارتفاع بلاک ۵۶۸۳۲ فعال خواهد شد. این ارتقاء اعتبارسنج‌ها را قادر می‌سازد تا اتریوم استیک‌شده خود در زنجیره Beacon را به لایه اجرا (Execution Layer) ببرند.

خرید اتریوم
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)