0

0

فانتوم سریع‌ترین شبکه در حال رشد در بازار کریپتو!

پلتفرم قرارداد هوشمند فانتوم (Fantom) یکی از قوی‌ترین عملکردهای امسال از نظر رشد شبکه را از خود نشان داده است. در مقایسه با غول‌های صنعت کریپتوکارنسی مانند BNB Chain، Ethereum و دیگران، رشد ۲۱۰۸ درصدی فانتوم واقعاً فوق‌العاده و چشمگیر بوده است.

فانتوم سریع‌ترین شبکه در حال رشد در بازار کریپتو!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شبکه فانتوم یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که خدمات DeFi را با کمک الگوریتم اجماع سفارشی خود به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد. این شبکه در پی برطرف کردن ضعف‌هاست و راه حل‌هایی مرتبط با پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، از جمله بهبود سرعت تراکنش، مقیاس‌بندی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

فانتوم به عنوان جایگزینی برای اتریوم به منظور غلبه بر محدودیت‌های شبکه اصلی خود و ایجاد نسل جدیدی از بلاک چین ایجاد شد و چالش سه‌گانه معروف بلاک چین‌ها را حل کرد: مقیاس‌پذیری، امنیت و تمرکززدایی.

علیرغم وضعیت ناامیدکننده بازار ارزهای دیجیتال و به‌طورکلی صنعت کریپتوکارنسی، فانتوم در طول سال به‌سرعت در حال رشد بوده است. این شبکه از ژانویه سال ۲۰۲۲ رشد بیش از ۲۰۰۰ درصدی در زمینه تعداد آدرس‌های منحصر به فرد به دست آورده است.

عملکرد قیمت توکن FTM در بازار

برخلاف رشد بنیادی شبکه فانتوم، FTM به عنوان یک دارایی مالی در بازار با مشکل مواجه بوده و از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در ژانویه ۲۰۲۲، اکنون تا ۹۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است. نتیجه چنین عملکردی واضح است: بیشتر سرمایه گذاران قدیمی، این دارایی را رها می‌کنند و سرمایه گذاران جدید نیز با خرید توکنی که تقریباً تمام ارزش خود را در سال ۲۰۲۲ از دست داده است احساس راحتی نخواهند کرد.

به‌طورخلاصه اینکه هیچ‌چیز برجسته‌ای در عملکرد این ارز دیجیتال مشاهذه نمی‌شود: FTM به شیوه‌ای مشابه بقیه بازار عمل می‌کند و ممکن است به محض بازگشت موجی از وجوه تازه به بازار کریپتو، قیمت آن نیز شروع به بهبود یافتن کند. در زمان انتشار این خبر، FTM  با افزایش قیمت ملایم ۰.۰۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۲ دلار معامله می‌شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)