0

3

قیمت فلوکی با واریز بیش از ۱۵میلیارد توکن آن به بایننس پامپ شد!

آدرس رسمی چند امضایی فلوکی، ۱۵.۸ میلیارد FLOKI را از طریق آدرسی جدید به بایننس واریز کرد. از این آدرس واریزی بارها برای آزمایشگاه‌های DWF مانند BLZ، DODO، ID استفاده شده است.

پامپ قیمت توکن فلوکی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

آدرس چند امضایی فلوکی (۰x17e) آغازگر واریز مقدار قابل‌توجه ۱۵.۸ میلیارد توکن FLOKI به بایننس بوده است. این وجوه دقیقاً در ساعت ۱۶:۲۲ به آدرس جدید ۰xbD…c630 منتقل شدند.

چیزی که درخور توجه است، آدرس واریزی ۰x10…۴e59 است که بارها از آن برای تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های DWF Labs مانند BLZ، DODO، و ID استفاده شده است، و حال برای این انتقال عظیم توکن‌های FLOKI به کار رفته است.

خرید ارز دیجیتال

به دنبال این سپرده قابل‌توجه، قیمت توکن فلوکی سریعاً  ۵ درصد افزایش یافت. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این خبر، این کوین تقریباً با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷۴۲ دلار معامله می‌شود.

منبع: کوین مارکت کپ

آنچه که بیشتر جالب است، محبوبیت فزاینده فلوکی در چین است. این ارز دیجیتال در جریان پخش مسابقات جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۳، چهار ماه پیش در تلویزیون دولتی چین CCTV-5 به نمایش در آمد.

این کوین همچنین برای تبلیغات به همراه لینکی به وبسایت رسمی خود روی بیلبورد نشان داده شد که منجر به افزایش قابل‌توجه ۱۰ درصدی ارزش آن شد. تیم FLOKI این افزایش قیمت را به افزایش مبادلات چین نسبت داده است، زیرا هنگ کنگ و چین به‌تدریج در حال پذیرش دنیای ارزهای دیجیتال هستند. (خرید فلوکی)

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)