0

0

همکاری فلوکی با باشگاه رئال مادرید؛ آیا رالی فلوکی در راه است؟

میم کوین Floki از همکاری خود با باشگاه فوتبال رئال مادرید، از تیم‌های درخشان فوتبال اسپانیا و جهان که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده، خبر داده است.

همکاری فلوکی با باشگاه رئال مادرید
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

هدف از این همکاری، تمرکز بر برندسازی و نشان دادن رسالت فلوکی به مخاطبانش در آسیا و اقیانوسیه است. از آنجایی‌که رئال مادرید از حمایت گسترده‌ای در سرتاسر جهان برخوردار است، و شمار طرفداران آن در کشورهای آسیایی رو به افزایش است، باید دید که آیا این عقد قرارداد می‌تواند منجر به افزایش قیمت فلوکی شود.

خرید ارز دیجیتال

تمرکز FLOKI در آسیا

اگرچه این قرارداد همکاری (Floki Ream Madrid) با توجه به قدرت هواداران رئال مادرید در این منطقه، قرارداد بسیار بزرگی است، اما این همکاری فقط برای مدتی کوتاه خواهد بود؛ یعنی تنها برای بازی‌های خانگی باقیمانده این تیم در فصل جاری برقرار است. در حالی که فقط ۱۵ بازی از فصل لالیگا باقی مانده است، فلوکی در طول ۹ مسابقه در زمین چمن این باشگاه مجازی، روی تابلوهای اطراف زمین نمایش داده می‌شود. تیم Floki اظهار کرد که با راه‌اندازی این کمپین تبلیغاتی، قصد دارد این ارز دیجیتال را به صدها میلیون طرفدار رئال مادرید در منطقه APAC (آسیا و اقیانوسیه) معرفی کند.

تابلوهای فلوکی در طول این بازی‌ها برای بینندگانی از چین، هند، کره جنوبی، تایوان، هنگ‌کنگ، استرالیا، سنگاپور و ژاپن به نمایش در می‌آیند. این کمپین با حجم کل ۲۷۵ میلیون مخاطب بعلاوه هواداران فوتبال در منطقه هدف‌گذاری شده است.

در این بین، جامعه کریپتو در حالی از این خبر استقبال کرده که قیمت Floki از یک منحنی نزولی به سمت بالا در حرکت است. بازار کریپتو چند وقتی است که از باشگاه‌های فوتبالی بزرگ برای نفوذ گسترده در بین مخاطبان استفاده می‌کند، به طوری که در جام جهانی ۲۰۲۲، جدیدترین رویدادها حول این همکاری‌ها بوده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)