0

3

افت قیمت شدید میم کوین PEPE پس از انتقالی هنگفت!

طبق داده‌های آنچینی، پس از شناسایی انتقال ۱۶ تریلیون توکن PEPE از کیف پول این پروژه به تعدادی از صرافی‌های متمرکز بزرگ، قیمت این میم کوین طی ۲۴ ساعت ۱۶.۵ درصد کاهش یافت.

کاهش قیمت شدید میم کوین پپه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

دیروز (۲۶ اوت ۲۰۲۳) بیش از ۱۶ تریلیون توکن از کیف پول چند امضایی PEPE خارج شد و به آدرس‌های مرتبط با بایننس، OXK و بای بیت انتقال یافت. در حال حاضر، کیف پول این پروژه فقط ۱۰.۶۷ تریلیون واحد از این رمزارز دارد.

ارز دیجیتال

این اقدام اندکی پس از آن صورت گرفت که محققان آنچینی تغییرات نگران‌کننده‌ای را در نحوه رسیدگی به تأیید تراکنش‌ها توسط این کیف پول خزانه‌مانند مشاهده کردند؛ زیرا به‌جای درخواست از ۵ کیف پول از ۸ کیف پول برای تأیید تراکنش، فقط از ۲ کیف پول برای این کار استفاده شد.

این تراکنش‌های غیرعادی جامعه کریپتو را سردرگم کرده و منجر به کاهش ۱۶.۵ درصدی قیمت PEPE در ۲۴ ساعت گذشته شده است.

نمودار ۲۴ ساعته قیمت PEPE/ منبع: کوین مارکت کپ

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، میم کوین پپه در تاریخ ۱۴ آوریل راه‌اندازی شد و قیمت آن در ۵ مه به ۰.۰۰۰۰۰۴ دلار رسید و ارزش بازار آن نیز به ۱.۶۳ میلیارد دلار افزایش یافت. در عرض کمتر از یک ماه، این میم کوین افزایش بیش از ۶۰۰۰٪ را تجربه کرد، اما اکنون ارزش بازار آن به ۳۶۲ میلیون دلار کاهش یافته است.

چیزی که PEPE را از دیگر رمزارزها متمایز می‌کند، ساخت آن بر اساس استاندارد BRC-20 بیت کوین است. با اینکه خود این پروژه، این میم کوین و توکن‌های دیگر از این دست را بی‌ارزش می‌خواند، اما باز طرفداران زیادی دارند!

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)