0

0

صرافی FTX هک شد! وبسایت و اپ موبایل به خطر افتاده‌اند

ادمینی در چنل رسمی FTX ادعا کرد که این صرافی رمزارزی هک شده و تمام وجوه خود را از دست داده است. طبق اظهارات آدمین اپلیکیشن‌های آن‌ها از نوع بدافزار هستند و وبسایت‌شان احتمالاُ ویروس‌های تروجان دانلود می‌کند.

ادمین تلگرام FTX ادعا می‌کند صرافی هک شده؛ وبسایت و اپ موبایل به خطر افتاده‌اند
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ادمینی در چنل رسمی تلگرام FTX ادعا می‌کند که این صرافی مورد حمله سایبری قرار گرفته و تمام وجوه آن خالی شده است. در روز جمعه پیامی ارسال شد با این مضمون که “FTX هک شده است؛ به نظر می‌رسد تمام وجوه آن به سرقت رفته باشد”. این پیام پس از بیانیه بعدی که ادعا می‌کرد “برخی از وجوه بازپس گرفته شده‌اند”، پاک شد.

در ادامه، این ادمین ادعا کرد که اپلیکیشن و وبسایت FTX به خطر افتاده‌اند و می‌توانند با سیستم‌های اشخاص، بدافزار و ویروس‌های تروجان دانلود کنند.

در توییتر، اکانت رسمی FTX ری‌توییتی انجام داد که ممکن است “نابهنجاری‌هایی با انتقال کیف ‌پول‌های مربوط به ادغام موجودی FTX در صرافی‌ها به وجود آمده باشد. این موضوع روشن نیست، چرا که انتقال‌های دیگر روشن نیستند”.

این موضوع به دنبال خبری مبنی بر انتقال بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از FTX به یک آدرس کیف پول اتفاق افتاد.

فروپاشی FTX در این هفته، دنیای کریپتو را متلاطم کرد؛ این التهابات با ارائه درخواست حفاظت در مقابل ورشکستگی این شرکت و برکناری مدیر ارشد اجرایی (CEO) آن، سَم بنکمن-فراید به اوج خود رسیده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)