0

6

صرافی FTX به مرحله نهایی ورشکستگی خود رسید!

صرافی FTX به پایان ورشکستگی نزدیک شده است و طرحی را برای بازپرداخت میلیاردها دلار به طلبکاران خود پس از رسوایی کلاهبرداری پیشنهاد کرده است.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شرکت FTX Trading Ltd در حال رسیدن به مرحله نهایی ورشکستگی خود است و طرحی را برای بازپرداخت میلیاردها دلار به مشتریان و طلبکاران خود پیشنهاد کرده است. این مرحله آخرین مرحله یک پرونده پیچیده است که توسط یک رسوایی کلاهبرداری بزرگ توسط مدیر عامل سابق FTX انجام شده است.

طرحی که آنها پیشنهاد کردند شامل سازماندهی مجدد دارایی‌ها و امور مالی شرکت برای پرداخت بدهی‌ها است، اما مردم هنوز کنجکاو هستند که بدانند چه آینده‌ای در انتظار صرافی FTX است، در حالی که طلبکاران هنوز منتظرند بدانند چه مقدار از دارایی‌های خود را پس خواهند گرفت.

پس از جمع‌بندی سایر جزییات، طلبکاران در سال آینده به طرح پیشنهادی رای می‌دهند و سپس از قاضی درخواست تایید نهایی می‌کنند. این طرح دارای برخی پشتیبانی از گروه های اعتبارده و مشتریان عمده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)