0

0

رشد انفجاری ۱۰۱٪ برای گالا؛ آیا در آینده شاهد رشد بیشتری از آن خواهیم بود؟

رشد انفجاری ۱۰۱٪ برای گالا؛ آیا در آینده شاهد رشد بیشتری از آن خواهیم بود؟
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

با بهبود بازار کریپتو در سطح گسترده، قیمت گالا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات آن نیز ۸۱ درصد بالا رفته و در ۷ روز گذشته رشد قیمت ۱۰۱ درصدی را تجربه کرده است. بااین‌حال، افزایش قیمت اخیر توکن گالا نتیجه مستقیم به‌روزرسانی‌های پشت‌سرهم این پلتفرم از بازی‌هایش است.

توکن گالا به دلیل اعلام اخیر همکاری خود با دواین جانسون «The Rock» در ترند بوده است. قیمت آن در روز دوشنبه افزایش گسترده‌ای نزدیک به ۷۰ درصد را ثبت کرد و به بالاترین سطح خود از ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در حدود ۰.۰۵ دلار رسید. اما چند روز بعد گالا توییت مربوط به این همکاری را از صفحه خود پاک کرد و با افت ۲۰ درصدی دچار کاهش قیمت شد.

آپدیت جدید Spider Tank

در جدیدترین آپدیت، GALA Games تأیید کرده که در حال کار کردن بر بازی Spider Tanks است و قصد دارد تا این گیم‌پلی و کسب درآمد از آن را آسان‌تر کند.  بهبودهای قابل‌توجهی ارائه شده است. اکنون می‌توان ۲ دلار Silk در روز منتقل کرد و امتیاز اول شدن (Honor) بازیکن را افزایش داد. هر اقدامی که امتیاز اول شدن شما را افزایش دهد، ۲۵ درصد امتیاز Honor بیشتر برای شما به همراه خواهد داشت.

برخی به‌روزرسانی‌ها در @spider_tanks از Benefactor! اکنون کسب درآمد در تانک‌های عنکبوتی آسان‌تر است! Honor کار می‌کند، بنابراین، همانطور که قول داده بودیم در حال پیاده‌‌سازی آن هستیم. #PlayToEarn و #PlayAndEarn خیلی ساده‌تر شدند! تغییرات بزرگی در اکوسیستم گالا در راه است!

گالا گیمز، ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳

با این حال، اکنون هر بازیکن جدید ۳۰۰ آنر دریافت خواهد کرد. این تغییرات باعث بهبود بازی خواهد شد. به دنبال این اعلام، قیمت گالا شروع به افزایش کرد.

خرید ارز دیجیتال

افزایش قیمت گالا

قیمت Gala در زمان نگارش این خبر،  ۰.۰۴۹۸۸دلار با ارزش بازار ۱.۷۷ میلیارد دلار بوده است و حجم معاملات آن طی شبانه‌روز گذشته تا ۸۱٪ افزایش داشته است. در همان زمان، بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، عرضه در گردش آن تقریباً ۶.۹۷۷.۲۰۵.۴۳۶ گالا گزارش شده است.

طبق نمودارهای تکنیکال، قیمت‌های گالا روند صعودی قابل‌توجهی همراه با حجم بالاتر را تجربه کرده‌اند که نشان می‌دهد برخی از خریداران نهادی ممکن است موقعیت‌های خرید داشته باشند. در ماه های آینده نیز انتظار عملکرد بهتر را داشته باشید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)