0

1

صرافی جمینی پس از لیست کردن Pepe، در جمع برترین هولدرهای این میم کوین قرار گرفت

پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال جمینی تازگی توکن پپه را لیست کرده و خودش به یکی از بزرگترین هولدرهای این رمز ارز تبدیل شده است.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

صرافی جمینی (Gemini) در لیست ۵۰ هولدر برتر میم کوین محبوب Pepe قرار گرفته است. این صرافی ارزهای دیجیتال که توسط تایلر و کامرون وینکلووس (Winklevoss) تأسیس شده است، کمتر از ۲۴ ساعت پس از لیست کردن این میم کوین در پلتفرم خود، به جمع ۵۰ هولدر برتر Pepe رسیده است.

ارز دیجیتال

توییتی از جیسون کلین (Jason Cline)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نشان داد که تخمین زده می‌شود ۷۴۸ میلیارد توکن Pepe به ارزش تقریبی ۱.۳ میلیون دلار به حساب‌های صرافی Gemini واریز شده است. افزایش سریع دارایی‌های Pepe در صرافی جمینی بر جذابیت روز افزون میم کوین‌ها تأکید می‌کند، روندی که جرقه آن در ابتدا توسط دوج کوین و شیبا اینو زده شد. Pepe، توکن ساخته شده روی بلاک چین اتریوم، در ماه آوریل به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. این توکن با بهره‌گیری از روند میم کوین‌ها، نام خود را از شخصیت کارتونی «Pepe the Frog» گرفته است. این شخصیت بعدها به یک میم اینترنتی معروف تبدیل شد.

کلاین همچنین در توییت بعدی اشاره کرد که معتقد است رقیب جمینی، Coinbase ، «با واقعیت بازار ارتباط ندارد» و اظهار داشت کرد که این پلتفرم برای رسیدن به جمینی و سایر صرافی‌ها از نظر فهرست کردن پپه با مشکل مواجه خواهد شد. کلاین گفت که Robinhood، یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملاتی محبوب، احتمالاً په‌په را قبل از کوین بیس لیست می‌کند، زیرا نیاز دارد که از محبوبیت این میم کوین استفاده کند.

این تحلیل در حالی صورت گرفته که طبق گزارش‌ها، برخی از «نهنگ‌ها» پس از لیست شدن این میم کوین در صرافی بایننس، دارایی‌های خود را نقد کرده‌اند. بر اساس داده‌های CoinGecko، علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد ماهیت پرنوسان میم کوین‌ها، ارزش بازار Pepe به بیش از ۱.۶ میلیارد دلار افزایش یافته است. این افزایش ناگهانی توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کرده است، اما این توکن در حال حاضر حدود ۶۰ درصد از سقف خود ریزش داشته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)