0

4

صرافی HTX هک شد! با دارایی‌های دیجیتال خود چه کنیم؟

صرافی کریپتویی HTX (هوبی سابق) هک شد و ۵۰۰۰ اتر (ETH) به ارزش ۸ میلیون دلار به سرقت رفت.

صرافی HTX هک شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

جاستین سان مشاور این شرکت با انتشار پستی در ایکس از این نقض امنیتی خبر داد. او در این پست نوشت: «HTX به دلیل حمله هکری، ۵۰۰۰ اتر از دست داده است. HTX خسارات وارده از این حمله را به طور کامل پوشش داده و تمام مشکلات مرتبط را با موفقیت حل کرده است.

سان در ادامه سخنانش گفت اتر به سرقت رفته «در مقایسه با دارایی‌های ۳ میلیارد دلاری کاربران ما، مقدار نسبتاً کمی بوده است. وی همچنین اظهار داشت میزان اتر سرقتی معادل حدود دو هفته درآمد صرافی HTX است.

خرید ارز دیجیتال

با دارایی‌های دیجیتال خود چه کنیم؟

این روزها اخبار هک صرافی‌ها و پلتفرم‌های مختلف کریپتویی فضای مجازی را پر کرده است. این هک‌ها به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتند، اما مشکل اینجاست که برای کاربران ایرانی استفاده از این پلتفرم‌ها گاها می‌تواند دردسرساز باشد. هرچند این هک‌ها گاها غیرقابل پیشگیری هستند، اما عموما پلتفرم‌های خارجی پاسخگوی کاربران غیر بومی خود مانند ایرانی‌ها نیستند. این در حالی است که اگر دارایی دیجیتال خودتان را در صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی مانند پول نو نگهداری کنید، دارایی شما با بالاترین امنیت ممکن حفظ شده و در کمترین زمان می‌توانید دارایی خود را نقد کنید و معادل ریالی آن را دریافت نمایید.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)