0

0

صرافی جمینی با طرح ورشکستگی جنسیس مخالف است

جمینی (Gemini) در اعتراض به توافقنامه پیشنهادی پروتکل وام‌دهندهٔ جنسیس (Genesis) برای حل ورشکستگی خود، به دو گروه طلبکار دیگر پیوست.

مخالفت صرافی جمینی با طرح ورشکستگی جنسیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

وکلای صرافی جمینی استدلال کردند قطعنامه پیشنهادی برای ورشکستگی جنسیس از جزئیات کافی برخوردار نیست یا هیچ تضمینی برای برخی از بزرگترین بدهکاران آن در پرونده‌ای که مجدداً در روز چهارشنبه تنظیم شده، وجود ندارد.

تعدادی از طلبکاران فعلی مانند Fair Deal Group نیز به دلایل مشابه به این طرح پیشنهادی اعتراض کردند و گفتند که این توافقنامه نمی‌تواند تمام بدهی‌های جنسیس را تضمین کند و جنسیس نشان داده که نمی‌تواند از پس یک برنامه پرداخت بدهی باثبات بربیاید.

ارز دیجیتال

در پرونده جمینی آمده: «در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۲۳، بدهکاران میان خود، کمیته و DCG (گروه ارز دیجیتال) به توافقی اصولی رسیدند که متأسفانه بر جزئیات تمرکز دارد و همچنان مشمول مستندات قطعی است. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد این معامله پیشنهادی از نظر اقتصادی نیز مطلوب نیست.»

جنسیس که متعلق به شرکت مادر Digital Currency Group است، در ژانویه امسال اعلام ورشکستگی کرد. در پرونده ۲۹ آگوست، وکلای وام‌دهندگان ورشکسته اظهار کردند که طلبکاران بدون وثیقه می‌توانند تا ۹۰٪ دارایی خود را به دلار آمریکا دریافت کنند، اگرچه جزئیات کامل آن به اشتراک گذاشته نشد.

این گروه طلبکار گفت: پرونده جدید برای گروه دیگری از طلبکاران تحت عنوان Ad Hoc Group از دیگز وام‌دهندگان جنسیس  تشکیل شده که به طور مشابه استدلال می‌کند DCG نمی‌تواند مبالغ این وام‌ها را به طور کامل پرداخت کند.»

هر سه طرف همچنین خواستار پایان دادن به این دوره انحصاری ویژه شدند که به جنسیس اجازه می‌داد شرایط را برای حل و فصل ورشکستگی خود از طریق میانجیگری پیش ببرد.

در پرونده جمینی آمده: «بدهکاران با تمدید چندباره دوره واسطه‌گری، تاریخ رسیدگی و مهلت پیشنهاد بارها قول داده‌اند که در حال اجرای طرحی برای حل و فصل این موضوع هستند». آسیب به جمینی ازآنجایی بیشتر می‌شود که DCG «هیچ یک از حدود ۶۳۰ میلیون دلار وام‌هایی را که باید در مه ۲۰۲۳ به بدهکاران خود می‌داد، پرداخت نکرده است».

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)