0

2

نوسیس کارت ATM کریپتویی را برای اتصال پرداخت‌های سنتی به وب۳ راه‌اندازی کرد

پروتکل نوسیس (Gnosis) قرار است محصولی ارائه دهد که با استفاده از آن دارندگان کیف‌پول‌های کریپتویی بتوانند با استفاده از استیبل کوین‌ها و سیستم پرداخت ویزا پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند.

تولید کارت ATM کریپتویی توسط Gnosis
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

Gnosis روز دوشنبه اعلام کرد قصد دارد جفت محصولی تحت عنوان Gnosis Pay و Gnosis Card را منتشر کند. این محصول اولین شبکه پرداخت غیرمتمرکز با یک پردازشگر پرداخت سنتی و اولین کارت نقدی مصرف‌کننده دارای گواهی Visa است که مستقیماً به یک کیف پول آنچینی تحت نظارت خود شخص متصل است.

خرید ارز دیجیتال

Gnosis Card که از سیستم پرداخت Visa استفاده می‌کند، یک کارت نقدی است که مستقیماً به حساب آنچینی کاربر که بر اساس شبکه پرداخت غیرمتمرکز Gnosis Pay ساخته شده، متصل می‌شود. در این حالت کیف پول کاربران -در این مورد کیف پول‌های Safe- مانند یک حساب بانکی عمل می‌کند و هر کارت Gnosis به حساب Safe کاربر متصل می‌شود.

Gnosis Pay نیز به عنوان یک پروتکل لایه ۲ برای زنجیره Gnosis عمل می‌کند و تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر را میسر می‌سازد.

استفان جورج، یکی از بنیانگذاران Gnosis و مدیر ارشد فناوری Gnosis Pay، اظهار کرد: «از  نظر تجربه کاربری، این روش دقیقاً مانند تجریباتی است که کاربران قبلاً با سیستم‌های پرداخت‌ داشته‌اند، اما با این تفاوت که فقط از ارزهای دیجیتال برای تسویه پرداخت‌ها استفاده می‌شود.»

ایده تولید Gnosis Card از اینجا آغاز شد که جورج در جریان سفر خود به کوه‌های آلپ فرانسه برای اسکی با یکی از مدیران اجرایی در پردازشگر پرداخت SaltPay به گفت‌وگو پرداخت. وی در توضیحاتش از طرز کار فناوری بلاک چین و اینکه چگونه این فناوری می‌تواند در زندگی روزمره به کار آید، سخن گفت.

“این ایده مطرح شد که ما باید تلاش یا در واقع با هم کار کنیم تا به نوعی پلی میان آنچه که ما و آنها (سیستم‌های پرداخت سنتی) انجام می‌دهیم، ایجاد کنیم. در نهایت، من فکر می‌کنم این تنها راهی است که می‌توانیم واقعاً از کریپتو استقبال بیشتری کنیم. ما باید پل‌هایی رو به به دنیای قدیم بسازیم.»

Gnosis در جولای سال گذشته محصول Safe را به عنوان یک تجارت مجزا راه‌اندازی کرد، اما همانطور که پیداست این دو نهاد با به‌کارگیری کیف پول‌های Safe در این محصول جدید Gnosis رابطه نزدیکی با هم دارند.

جورج گفت: «این یک ارتباط دوطرفه است. Safe با توسعه‌ای که در قراردادهای هوشمند می‌دهد از Gnosis Pay پشتیبانی می‌کند و اکنون از آن برای هر کارتی که صادر می‌شود استفاده می‌کنیم.»

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)