0

1

هک اطلاعات مشتریان شرکت ورشکستهٔ Coin Cloud!

بر اساس پستی که اخیراً از متخصص امنیت سایبری vx-underground در شبکه اجتماعی X منتشر شده، یک گروه هکری ناشناس ادعا می‌کند سلفی‌ها و داده‌های شخصی مهم را از مشتریان کوین کلاود (Coin Cloud)، یک اپراتور خودپرداز بیت‌کوین که امسال اعلام ورشکستگی کرده است، به سرقت برده است.

هک اطلاعات مشتریان شرکت خودپرداز بیتکوین Coin Cloud
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

یک گروه هکری ناشناس ادعا می‌کند سلفی ۷۰ هزار و اطلاعات شخصی حساس ۳۰۰ هزار مشتری Coin Cloud را هک کرده است. کوین کلاود یک شرکت خودپرداز بیتکوین است که تا زمان اعلام ورشکستگی در فوریه امسال بیش از ۴ هزار دستگاه را در ایالات متحده و برزیل اداره می‌کرد. بر اساس پستی که از متخصص امنیت سایبری vx-underground در پلتفرم X منتشر شده، این گروه هکری همچنین مدعی است که کد منبع سیستم پشتیبان کوین کلاود را نیز به سرقت برده است.

خرید ارز دیجیتال

در این پست یکسری تصاویر ویرایش شده آورده شده که ظاهراً سلفی و اطلاعات هویتی شخصی است که این گروه به آنها دسترسی داشته است، که شامل شماره تامین اجتماعی مشتری به همراه نام، آدرس، تاریخ تولد، شغل، شماره تلفن او و موارد دیگر بوده است.

به گفته این شرکت امنیت سایبری، هکر ادعایش را در کانال‌های خصوصی به اشتراک گذاشته و پایگاه داده لو رفته ممکن است به‌زودی به صورت آنلاین منتشر شود. کوین کلاود هنوز به این اتفاق واکنشی نشان نداده است.

مدیرعامل سابق کوین کلاود پیش‌تر به وال استریت ژورنال گفته بود در ماه فوریه به دلیل «مشکلات تجاری و قانونی» که منجر به زیان ۴۰ میلیون دلاری این شرکت در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۲ شده بود، اعلام ورشکستگی کرده است.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)