0

1

هدرا با بانک‌ها و مسترکارت برای عرضه راه‌حل‌های دیجیتال پیشرفته همکاری می‌کند

بنیاد HBAR در X (توییتر) اعلام کرد کمپانی FreshSupplyCoAu که در حوزه نوآوری‌های دیجیتال پیشگام است به‌تازگی با ادغام یکپارچه بلاک چین هدرا (Hedera) در Continuity API خود، گام مهمی به جلو برداشته است. این ادغام، شبکهٔ هدرا را با سیستم بانکی مرسوم پیوند می‌دهد و با اضافه نمودن آن به شبکهٔ مسترکارت، دسترسی آن را وسعت می‌بخشد.

همکاری هدرا با بخش بانکداری و شبکه مسترکارت
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

این مشارکت فضا را برای دسترسی کاربران به خدمات درگاه پرداخت مسترکارت (MPGS) و دیگر پروژه‌های آتی بنیاد هدرا، مانند راه‌حل‌های پیشرفته وب۳ و دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کند.

این ادغام گامی مهم در جهت افزایش استفاده از شبکه هدرا و قابلیت تعامل آن با سایر شبکه‌ها است. کمپانی FreshSupplyCoAu با این اقدام خود قصد داشته با پر کردن شکاف بین فناوری بلاک چین غیرمتمرکز و زیرساخت‌های مالی متعارف مسیرهای جدیدی از کارایی، دسترسی و ارزش را به کاربران خود عرضه کند.

خرید ارز دیجیتال

ادغام Hedera با رویه‌های بانکی امکان تجارت بین‌المللی بدون واسطه، پرداخت‌های ایمن و طیف وسیعی از خدمات مالی را میسر می‌سازد. وقتی قدرت فناوری بلاک چین با چارچوب‌های مالی سنتی یکی شود، پتانسیل قدرتمندی برای ارائه مدل‌های جدید نحوه اشتراک، ردیابی و مدیریت دارایی در عصر دیجیتال به وجود می‌آید.

دولت آمریکا هدرا را به رسمیت می‌شناسد

بر اساس خبری که از سوی وزارت امور خارجه ایالات متحده منتشر شده، Hedera به دلیل تعهد خود به استفاده از فناوری بلاک چین برای پیشبرد اصول دموکراتیک مورد تقدیر قرار گرفته است.

هدرا اخیراً اعلام کرده میزگردی با حضور شرکت‌ها، انجمن‌های تجاری، گروه‌های صاحب نفوذ، دانشگاهیان و نمایندگان دولت برگزار خواهد کرد تا در مورد نحوه به کارگیری فناوری دفترکل توزیع شده (DLT) در ارتقای شفافیت و حمایت از حقوق شهروندی، بحث کنند.

در زمان نگارش این خبر، توکن HBAR با بیش از ۳ درصد جهش نسبت به هفته گذشته با قیمت ۰.۰۵۳ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار فعلی آن نیز با رتبه ۳۳ در کوین مارکت کپ ۱.۷۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)