0

0

چرا کوین‌ های چینی می‌توانند محرک‌های بعدی بازار کریپتوکارنسی باشند

اقدام هنگ کنگ به صدور مجوز برای معاملات خرد بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال در حال حاضر می‌تواند شاهکاری تاریخی در فضای متخاصم بازار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده باشد. با در نظر گرفتن تأثیر ژئوپولیتیکی هنگ کنگ و اقدامات اجرایی مداوم علیه کسب‌وکارهای کریپتویی در ایالات متحده، این زمان‌بندی برای از سر گرفتن فعالیت‌های رمزارزی در چین بهتر از این نمی‌توانست باشد.

افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال چینی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بازارهای مالی ایالات متحده در حال حاضر در رابطه با بحران‌های بانکی قریب‌الوقوع همراه با چالش‌های اقتصادی مانند نگرانی‌های سقف بدهی و افزایش تورم در وضعیت متزلزلی قرار گرفته‌اند.

ریپل اخیراً از طرف سازمان پولی هنگ کنگ (HKMA) به طرح آزمایشیِ e-HKD ملحق شده است. این همکاری در حالی است که صرافی‌های برجسته ارز دیجیتال مانند OKX و Huobi در حال برنامه‌ریزی برای درخواست مجوز برای فعالیت در هنگ کنگ هستند. در همین حال، صدور مجوز برای فعالیت‌های رمزارزی در این کشور به طور قابل‌توجهی باعث بالا رفتن تقاضا برای کوین های چینی مانند Conflux (CFX) شده است.

خرید ارز دیجیتال

افزایش تقاضا برای کوین های چینی

علاوه بر کوین کانفلاکس (CFX)، سایر کوین‌ های چینی از قبیل فایل کوین (FIL) و EOS حداقل ۷ تا ۸ درصد سود هفتگی داشته‌اند. با شروع معامله ارزهای دیجیتال از تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) ۲۰۲۳ در هنگ کنگ، این کوین‌ها احتمالاً افزایش قیمت بیشتری خواهند داشت. این روند در حالی رخ می‌دهد که قیمت بیت کوین شاهد حرکات جانبی و میم کوین هایی مانند پپه (PEPE) شاهد افزایش تقاضا هستند.

هنگ کنگ در اول ژوئن معاملات ارز دیجیتال را برای چینی‌ها فعال می‌کند

جای تعجب نخواهد نداشت اگر کوین‌ های چینی در این هفته پیش از افتتاح رسمی این رویداد، شاهد افزایش در قیمت‌هایشان باشند.

Johnny (@CryptoGodJohn)ء ۲۸ مه ۲۰۲۳

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)