0

2

آپدیت جدید BRC-20 از کاربران بیت کوین در برابر سرقت توکن محافظت می‌کند

در جامعه بیت کوین، دومو (Domo)، مبتکر استاندارد توکن BRC-20 از طرحی جدید به نام «Fraction» با هدف تقویت امنیت دارایی کاربران رونمایی کرده است. این به‌روزرسانی برای رفع باگ‌های موجود در چارچوب فعلی BRC-20 تنظیم شده که امکان ایجاد و انتقال تراکنش‌ها به هر آدرسی را بدون محدودیت فراهم می‌کند و متعاقباً کاربران را در معرض خطر هک بالقوه توسط نهادهای غیرقانونی قرار می‌دهد.

طرح آپدیت جدید BRC-20
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طرح فرکشن به دنبال ایجاد موانعی است که جلوی آسیب رساندن به کاربران را بگیرد. این اقدام حفاظتی، با وجود نادر بودن چنین حملاتی، گامی پیشگیرانه برای تقویت امنیت کاربر و مسدودسازی راه‌های سوء استفاده است.

از آنجایی که پیاده‌سازی این طرح قرار است طی یک نوبت صورت گیرد، پیش‌بینی می‌شود اکثر کاربران کمی اختلال در تعاملات معمول خود با توکن‌های BRC-20 را تجربه کنند.

توکن‌های BRC-20 که به اعتبار و پایایی خود مشهور هستند، از زمان آغاز به کار خود در اوایل سال جاری، مجموعه‌ای از عملکردها را به شبکه بیتکوین عرضه کرده‌اند. این توکن‌ها دیدگاه‌های تازه‌ای در مورد قابلیت‌های بیت‌کوین در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند و به داشتن اکوسیستمی پویا و فعال کمک کرده‌اند.

ارز دیجیتال

انتظار می‌رود معرفی طرح فرکشن دوباره علاقه به این دارایی‌ دیجیتال جدید را که به دنبال موجی از هیجانات نسبت به کتیبه‌های معمولی کاهش یافته بود، برانگیزد. این به‌روزرسانی‌های بالقوه نویدبخش احیای چشم‌انداز و حفظ مزیت رقابتی بیت‌کوین در میان حوزه‌های متنوعی از کلکسیون‌های دیجیتال است.

واکنش جامعه بیتکوین به این طرح دومو مثبت بوده است. شایان ذکر است شرینک (Shrink) یکی از اعضای فعال جامعه، این به‌روزرسانی را تأیید و تأثیر گسترده‌ آن را نه‌تنها برای کاربران فردی، بلکه برای کسب‌وکارهایی که حول نوآوری BRC-20 در حال توسعه هستند، برجسته کرده است.

استاندارد BRC-20 همچنان بستری برای ایده‌های نوآورانه است. طرح‌هایی مانند Runes Module و Modular Proposal توسط UniSat تنها بخشی از مشارکت‌های آتی با هدف گسترش عملکرد بیت کوین هستند.

طرح فرکشن بیانگر گامی مهم در تکامل پایدار قابلیت‌های بیت کوین است. با این آپدیت جدید، جامعه بیت کوین آماده پذیرش چارچوبی امن‌تر و قوی‌تر برای توکن‌های BRC-20 خواهد بود.

منبع: کریپتو پولیتن

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)