0

1

تایید ETF بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ؛ بازار پیش از هاوینگ صعودی می‌شود؟

هنگ کنگ قصد دارد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم را تایید کند و این مسئله گامی مهم در آینده بازار رمز ارزها و البته سهم هنگ کنگ در این بازار به شمار می‌رود.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

هنگ کنگ در حال تبدیل شدن به یکی از قطب‌های بازار کریپتوکارنسی در دنیا است و به نظر می‌رسد قصد دارد به یکی از رقبای اصلی سنگاپور و دبی در حوزه دارایی‌های دیجیتال و صندوق‌های ETF کریپتویی تبدیل شود.

کمیسیون SFC هنگ کنگ که یکی از اصلی‌ترین نهادهای قانون‌گذار در حوزه بازارهای مالی است، اخیرا به شرکت‌های مدیریت دارایی مطرح در هنگ کنگ چراغ سبز نشان داده و این کمپانی‌ها آماده عرضه صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم تا پایان این ماه میلادی هستند.

در حالی که به هاوینگ بیت کوین نزدیک‌تر می‌شویم و بازار نیز نوسانات شدیدی پیدا کرده، اخبار فاندامنتالی مثبتی مانند این خبر، می‌توانند باعث روشن‌تر شدن چشم انداز ارزهای دیجیتال در دنیا و روی آوردن افراد بیشتری به این حوزه شوند که به طبع می‌تواند در بازار نیز تاثیرگذار باشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)