0

3

هوبی (Huobi) اولین صرافی لیست‌کنندهٔ استیبل کوین Paypal

هوبی (Huobi) اولین صرافی است که از لیست کردن استیبل کوین PYUSD در پلتفرمش استقبال کرده است. این صرافی اعلام کرده برای جفت معاملاتی PYUSD/USDT کارمزد در نظر نمی‌گیرد و قصد دارد این سیاست را به‌طور دائمی حفظ کند.

استیبل کوین پی پل در هوبی لیست می‌شود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

PYUSD استیبل کوینی امن و کاربردی است که از آن برای نقل و انتقالات و پرداخت‌های فوری به دلار آمریکا استفاده می‌شود. این استیبل کوین که توسط شرکت معتبر Paxos Trust منتشر شده است، از پشتوانه کامل سپرده‌های دلاری، اوراق قرضه کوتاه مدت خزانه‌داری ایالات متحده و معادل‌های نقدی برخوردار است. در حال حاضر ۲۶.۹ میلیون توکن PYUSD در گردش است.

خرید ارز دیجیتال

تعهد Huobi به تقویت رشد مشارکتی در صنعت بلاک چین منجر به چنین مشارکت پیشگامانه‌ای شده است. این صرافی قصد دارد جفت معاملاتی PYUSD/USDT را پس از دستیابی به گردش بازار و شرایط نقدینگی مناسب عرضه کند؛ حرکتی که ناظران صنعت به‌شدت انتظارش را دارند.

در توسعه‌ای موازی، امنیت در مرکز توجه قرار گرفته است. GitHub فاش کرده که PYUSD پروتکل‌های امنیتی سخت‌گیرانه‌ای را از طریق ارائه‌دهنده فناوری زیربنایی خود یعنی Paxos پیاده‌سازی کرده است. این بدان معنی است که در مواجهه با تهدیدات امنیتی می‌توان هر دو عملکرد جواز و انتقال PYUSD را  سریعاً به حالت تعلیق درآورد و از ایمن بودن دارایی‌های کاربران اطمینان حاصل کرد.

با این حال، راه‌اندازی استیبل کوین PYUSD بدون چالش نبوده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد افراد فرصت‌طلب با توزیع توکن‌های تقلبی تحت عنوان «PYUSD» در شبکه‌های غیرمتمرکز مختلف قصد سوءاستفاده از این موقعیت را دارند. نمایشگر هوشیار این دکس از زمان انتشار این اعلانیه بیش از ۶۰ جفت توکن را که با نام PYUSD به‌تازگی ایجاد شده‌‌اند، شناسایی کرده است.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)