0

4

روش های نقد کردن ایردراپ داگز در صرافی

آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بالاخره زمان ایردراپ داگز فرا رسید. به گزارش کانال تلگرامی داگز، اطلاعاتی در مورد توکنومیکس، نحوه برداشت توکن‌ها و صرافی‌های در دسترس ارائه شده‌اند که بر هر کدام از این اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

توکنومیکس داگز

کل عرضه داگز ۵۵۰ میلیارد دلار است. در اطلاعیه توکنومیکس داگز آمده است که:

  • ۸۱.۵ % از عرضه، به جامعه داگز تعلق می گیرد. از این میزان ۷۳% برای بازیکنان ربات تلگرام خواهد بود. بقیه به‌عنوان پاداش برای معامله‌گران، سازندگان استیکر و اعضای آینده جامعه در نظر گرفته شده است.
  • ۱۰% به تیم و توسعه آینده اختصاص داده شده است که بخش عمده آن برای دوره‌ای ۱۲ ماهه است.
  • ۸.۵% باقی مانده نیز برای نقدینگی در CEX و DEX و رویدادهای مرتبط با فهرست محفوظ است.

اطلاعیه واریز به صرافی در ایردراپ داگز

در این اطلاعیه نام دو صرافی و کیف‌پول‌ حضانتی تلگرام به چشم می‌خورد که به دلیل تحریم‌ها، برای کاربران ایرانی مناسب نیستند. از ۱۶ آگوست امکان دریافت و انتقال داگز به این صرافی‌ها و کیف پول تلگرام فراهم است. اما نگران نباشید! از تاریخ ۲۰ آگوست امکان انتقال داگز به کیف پول‌های غیر حضانتی مانند تون کیپر نیز مهیا می‌شود. از آنجایی که تا آن زمان داگز در هیچ صرافی خرید و فروش نخواهد شد، چالشی بابت تاخیر در فروش نخواهیم داشت.

در پایان اطلاعیه اشاره شده است که مقداری تون کوین به‌عنوان کارمزد انتقال داگزهایتان در شبکه TON نیاز دارید. می‌توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال پول نو، در یک محیط کاربری ساده اقدام به خرید تون کوین کنید.

اطلاعیه آخر ایردراپ داگرز

در این اطلاعیه با اشاره به ترافیک بالای کاربران برای دریافت توکن‌ها، احتمال عدم نمایش دکمه برداشت داده شده است. توسعه‌ دهندگان می‌گویند:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که یک بار زیاد در برنامه وجود داشته باشد و دکمه “CLAIM” به یکباره برای همه ظاهر نشود. اگر در دسترسی به برنامه مشکل دارید، لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید! 🦴

اطلاعیه داگز برای برداشت توکن‌ها
اطلاعیه داگز

در نهایت، شما می‌توانید توکن‌های خود را هم‌زمان با لیست شدن در صرافی‌های معتبر جهانی، در صرافی ارز دیجیتال پول نو بفروشید. برای فروش به موقع توکن داگز، همین حالا ثبت نام در پول نو را کامل کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)