0

6

افزایش قراردادهای آتی دوج کوین؛ آیا پامپ دوج کوین نزدیک است؟

افزایش قراردادهای آتی دوج کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پس از آن که قیمت DOGE در ۲۰ جولای به بالاترین سطح ماهانه خود رسید، open interest برای دوج کوین، ۱۹% افزایش یافت. در حال حاضر این شاخص در بالاترین حد خود در ۳۴ روز گذشته است. open interest تعداد کل قراردادهای آتی و مشتق یک دارایی است که هنوز منقضی یا تسویه نشده‌اند. افزایش قراردادهای آتی دوج کوین نشان‌دهنده خوش‌بینی بازار نسبت به نوسان‌های آن در آینده نه چندان دور است.

رابطه قراردادهای آتی دوج کوین با شیبااینو و فلوکی

افزایش قیمت Doge معمولا یک کاتالیزور برای آلت کوین‌های دیگر از جمله Floki و Shiba Inu به شمار می‌رود. به همین دلیل، برخی از تحلیلگران فرصت را برای خرید دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی مناسب می‌دانند. برخی دیگر نیز معتقدند که در این قیمت نباید فومو داشته باشیم. آن‌ها در انتظار کاهش ۱۰.۶ درصدی به محدوده ۰.۱۱۹۴ دلاری هستند، زیرا حجم نقدینگی و سفارش‌های خرید در ناحیه ۰.۱۱۹۴ دلاری بالاست.

نمودار دوج کوین - 31 تیر
نمودار دوج کوین – ۳۱ تیر

با این حال، تحلیل تکنیکال برای میم‌ کوین‌ها کمی دشوار است، زیرا میم‌ کوین‌ها بیشتر به احساسات بازار توجه دارند.

بررسی احساسات بازار (شاخص ترس و طمع)

بر اساس شاخص ترس و طمع کریپتو، احساسات بازار در سراسر جهان رشدکرده. این اندیکاتور که احساسات بازار را نسبت به بیت کوین و کریپتو بیان می‌کند، در ناحیه “طمع” و نرخ ۷۴ قرار دارد. که ۴۱ امتیاز از امتیاز “ترس شدید” در هفته گذشته، افزایش یافته است. هفته گذشته شاخص ترس و طمع ۳۳ بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)