0

0

سالی قدرتمند برای بیت کوین! سرمایه‌گذاران نهادی پیش‌بینی می‌کنند

طی یک نظرسنجی که به‌تازگی انجام شده، نشان داده است سرمایه‌گذاران نهادی معتقدند «بیت کوین امسال بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد» و از ارزش‌ بلندمدت این ارز دیجیتال اطمینان دارند.

۶۵٪ سرمایه‌گذاران نهادی سال قدرتمندی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

 

شرکت مدیریت سرمایه Nickel Digital Asset Management، نتایج یک نظرسنجی را در روز پنجشنبه منتشر کرد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران نهادی تا چه اندازه رشد قیمت را برای بیت کوین متصور شده‌اند. این شرکت مستقر در لندن در اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) و کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) ثبت شده است.

این نظرسنجی که به سفارش نیکل و توسط شرکت تحقیقات بازار Pureprofile در این ماه انجام شد، با ۲۰۰ سرمایه‌گذار نهادی و مدیران سرمایه در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، سنگاپور، سوئیس، امارات متحده عربی و برزیل مصاحبه کرد. شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی مجموعاً دارایی به ارزش ۲.۸۵ تریلیون دلار را در اختیار دارند و مدیریت می‌کنند.

ارز دیجیتال

نیکل با به اشتراک گذاشتن نتایج این نظرسنجی توضیح داد:

سرمایه‌گذاران حرفه‌ای سال قدرتمندی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند و در مورد ارزش بلندمدت آن مطمئن هستند. تقریباً ۹ نفر از هر ۱۰ سرمایه‌گذار حرفه‌ای افزایش قیمت بیت کوین در سال جاری را متصور شده‌اند. از هر سه نفر دو نفر موافق‌اند که ارزش بیت کوین ممکن است به ۱۰۰ هزار دلار خواهد برسد، اما فقط برای سرمایه‌گذاران بلند مدت.

در مورد قیمت بیت کوین، این شرکت مدیریت دارایی توضیح داد: «این مطالعه درصد بالایی از اطمینان را در مورد روند بلندمدت این ارز دیجیتال نشان داد” و افزود که ۲۳٪ پیش‌بینی کردند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ از ۳۰۰۰۰دلار فراتر خواهد رفت.

خرید بیت کوین

علاوه‌براین، ۶۵ درصد سرمایه‌گذاران نهادیِ مورد بررسی موافق هستند که بیت کوین همچنان می‌تواند در بلندمدت به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. در میان آنها، ۵۸ درصد معتقدند بیت کوین در عرض سه تا پنج سال می‌تواند به این سطح قیمت برسد در حالی که ۲۵ درصد آنها می‌گویند این رشد قیمت بیش از پنج سال یا بیشتر زمان خواهد برد.

در همین حال، ۳۹٪ این شرکت‌کنندگان پیش‌بینی کردند که قیمت بیت کوین در عرض سه سال دوباره به اوج خود در نوامبر ۲۰۲۱ یعنی ۶۹۰۰۰ دلار خواهد رسید، در حالی که ۷۶٪ گفتند که احتمالاً طی پنج سال آینده این اتفاق خواهد افتاد. این شرکت مدیریت دارایی خاطرنشان کرد: «تنها ۳ درصد سؤال کردند که آیا بیت‌کوین دوباره به بالاترین رکورد قبلی خود خواهد رسید یا خیر».

آناتولی کراچیلوف (Anatoly Crachilov)، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی نیکل اظهار داشت:

 پیش‌بینی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال همیشه کاری دشوار است، با این حال مهم‌ترین یافته ما در این نظرسنجی این است که تنها ۳ درصد از سرمایه‌گذاران آینده بیت کوین را زیر سوال می‌برند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)