0

0

آیا صرافی Coinbase بزرگترین دارنده رمزارز شیبا اینو است؟

طبق آماری که توسط سایت Etherscan گردآوری شده است، به‌تازگی سه کیف پول ناشناس در مجموع ۶.۰۸ تریلیون توکن شیبا به  ارزش ۶۵.۴۴ میلیون دلار به کیف پولی مرتبط با صرافی Coinbase و با برچسب «Coinbase 10» منتقل کرده‌اند.

دارندگان بزرگ توکن شیبا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اولین کیف پول برای Coinbase 10 مقادیر بالایی از توکن شیبا (۱.۹۲ تریلیون) به ارزش ۲۰.۶۴ میلیون دلار ارسال کرد. کیف پول دوم نیز از همین روش پیروی کرد و ۲.۲۴ تریلیون SHIB به ارزش ۲۴.۱۵ میلیون دلار را به این کیف پول منتقل کرد. این رشته تراکنش‌های هنگفت زمانی تکمیل شد که کیف پول سوم نیز ۲۰.۶۴ میلیون دلار (یا ۱.۹۲ تریلیون توکن SHIB) را به کیف پول  Coinbase 10 ارسال کرد.

خرید ارز دیجیتال

انگیزه های پشت این نقل و انتقالات مشخص نیست و هویت صاحب این کیف پول‌ها پنهان است. با این وجود، ارز دیجیتال شیبا اینو اُفت قیمت زیادی را تجربه کرده است و اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۷۱ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

از آنجایی که صرافی Coinbase مقادیر زیادی از این توکن را دریافت کرده است، این سوال مطرح می‌شود که آیا این صرافی کریپتویی اکنون بزرگترین دارنده‌ی این رمزارز است یا خیر؛ پاسخ منفی است. شیبا اینو طرفداران زیادی دارد؛ این میم کوین تا اواخر سال ۲۰۲۲، در بیش از ۱.۲ میلیون کیف پول جای داشته است.

نکات ریزی وجود دارد که باید هنگام بررسی این هولدرهای بزرگ در نظر داشته باشیم. از زمانی که بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، نیمی از کل عرضه شیبا اینو را توسط این بنیاد دریافت کرد، سر و صدای زیادی در فضای آنلاین به راه افتاد.

او در نهایت ۱۰ درصد از این توکن‌ها را به صندوق امداد کووید هندی بخشید و ۹۰ درصد دیگر را سوزاند. این بدان معنی است که بزرگترین هولدر شیبا اینو یک کیف پول سوخته پر از توکن SHIB است. این کیف پول اکنون ۴۱ درصد از کل عرضه SHIB را در اختیار دارد که از توکن‌سوزی بیشتر حاصل شده است. یک سرمایه‌گذار ناشناس نیز دارنده‌ی ۴۸ تریلیون یا ۸ درصد از عرضه کل این توکن است که آن را به دومین دارنده‌ی بزرگ این رمزارز تبدیل کرده است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)