0

4

رشد ۱۰ درصدی DOGE، آیا صعود دوج کوین نزدیک است؟

افزایش احتمال صعود دوج کوین
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

به نظر می‌رسد که دوج کوین سرانجام از رکود طولانی خود خارج شده و در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰% رشد کرده است. هولدرهای DOGE مدت‌هاست که منتظر صعود دوج کوین هستند. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که حجم تراکنش‌های بزرگ با ۳۷.۱% افزایش، به ۱ میلیارد دلار رسیده است. یعنی از ۱۲۹ تراکنش در ۲۳ ژوئن، به ۳۱۶ تراکنش در ۲۴ ژوئن رسیده‌ایم. این در حالی است که آدرس‌های روزانه نیز، ۸% افزایش یافت.

پیش از این، علیرغم افزایش فعالیت‌ها، دوج کوین از ابتدای ماه می بیش از ۲۰% کاهش داشته است. محبوب‌ترین میم کوین بازار در اوایل ماه مارس، پس از صعود بیت کوین یک شکست انفجاری داشت. درزمانی که بیت کوین به بالاترین حد خود رسید، دوج کوین هم از نظر ارزش بازار وارد ۱۰ ارز دیجیتال برتر شد. با این حال، برای مدتی اکثر ارزهای دیجیتال در رکود کلی بازار، ریزش داشتند.

آیا با تایید ETF اتریوم، صعود دوج کوین نزدیک است؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران احساس می‌کنند که میم کوین‌ها در ماه گذشته محبوبیت خود را از دست داده‌اند. به طور معمول، عملکرد بیت کوین روی سایر ارزهای دیجیتال هم تأثیر می‌گذارد. با کاهش قیمت بیت کوین به زیر محدوده ۶۴۰۰۰ دلار، دوج کوین و سایر دارایی‌ها نیز همین روند را دنبال کردند. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی جزئی به میزان ۲% داشته است و کمی بیش از ۶۲۰۰۰ دلار معامله می‌شود. این امر می‌تواند باعث یک بازگشت جزئی برای دوج کوین  نیز بشود.

در حال حاضر، کاهش سهم بازار بیت کوین سیگنال‌هایی به همراه دارد. در این مقطع، اگر مارکت کپ تتر کاهش و مارکت کپ آلت کوین‌ها افزایش بیابد، می‌توانیم منتظر صعود آلت‌کوین‌ها باشیم. راه اندازی ETFهای اتریوم به‌عنوان پرچم‌دار آلت‌کوین‌ها نیز، شرایط را برای رشد آلت‌کوین‌ها آماده می‌کند.از طرف دیگر، افزایش فعالیت در دوج کوین که به تازگی مشاهده می‌شود، می‌تواند احتمال صعود این ارز محبوب را بالاتر ببرد. در غیر این صورت، ممکن است که سهم بازار تتر تحت تاثیر فشار مشکلات اقتصاد جهانی، افزایش بیابد. چنین اتفاقی به معنای اصلاح بیشتر بازار خواهد بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)