0

1

انجمن بلاک چین ژاپن درخواست تجدیدنظر در مالیات کریپتو دارد

انجمن بلاک چین ژاپن (JBA) از دولت این کشور می‌خواهد سیستم مالیاتی کریپتو را اصلاح کند. JBA ادعا می‌کند سیستم مالیاتی فعلی مانع از رشد تجارت وب۳ در ژاپن می‌شود.

درخواست تجدیدنظر در مالیات کریپتو از سوی JBA
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق گزارش‌ها، انجمن بلاک چین ژاپن از دولت این کشور درخواست کرده که سیستم مالیاتی خود را برای تطبیق با رمزارزها اصلاح کند. بنا به ادعای این انجمن، بررسی سیستم مالیاتی فعلی نشان داده که این سیستم مانع رشد تجارت وب۳ در ژاپن شده است.

در این مورد به‌ویژه درخواست شده که مالیات بر تراکنش‌های شخصی با نرخ ثابت ۲۰٪ تعیین شود و مالیات بر سود حاصل از تراکنش‌های کریپتویی لغو شود.

خرید ارز دیجیتال

آمارهای انجمن صرافی دارایی‌های رمزنگاری (CAEA) ژاپن نشان می‌دهد که تا آوریل ۲۰۲۳، تقریباً ۶.۸ میلیون حساب کریپتویی افتتاح شده است و بر اساس یک پرسشنامه JBA معتقد است که در صورت اصلاح مالیات، میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش می‌یابد.

JBA همچنین خواستار حذف مالیات بر سود تحقق نیافته پایان سال بر  توکن‌های صادر شده توسط واسطه‌ها شده است؛ با این ادعا که شرکت‌ها دیگر با نیاز نداشتن به فروش توکن‌هایی که برای پرداخت مالیات نگه داشته می‌شدند، موانع را برای ورود به کسب‌وکارهای وب۳ کنار می‌زنند.

در اوایل این هفته، فومیو کیشیدا (Fumio Kishida)، نخست‌وزیر ژاپن اظهار کرد وب۳ این پتانسیل را دارد که چارچوب سنتی اینترنت را تغییر دهد و به تغییرات اجتماعی کمک کند. دولت نیز به نوبه خود متعهد به ایجاد فضایی مساعد برای ترویج وب۳ است.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)