0

0

پامپ قیمت ۴۰ درصدی توکن LINK در عرض سه روز!

قیمت توکن لینک (LINK) به‌تازگی بیش از ۴۰٪ افزایش یافته و بالای ۱۰ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد گاوهای بازار کنترل آن را در دست گرفته‌اند و به سمت مقاومت ۱۲ دلاری در حرکت هستند.

افزایش قیمت چهل درصدی توکن لینک در عرض سه ر وز
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طی چند روز گذشته، قیمت ارز دیجیتال LINK افزایش شدیدی را در برابر دلار آمریکا پیدا کرده است. قبل از ورود گاوها، قیمت پایه آن بالاتر از سطح ۷ دلار بود و احتمال پامپ قیمت بالاتر از سطوح مقاومت ۷.۵۰ دلار و ۸ نیز دلار وجود داشت.

قیمت لینک طی سه روز گذشته بیش از ۴۰٪ افزایش یافته و موانع بسیار نزدیک به محدوده ۹ دلار را کنار زده است. رشد قیمت اخیر بیت کوین (BTC) نیز به رشد لینک (LINK) کمک کرده تا از مقاومت ۱۰ دلاری عبور کند. بالاترین قیمت چند هفته ای جدید، نزدیک به سطح ۱۰.۹۹ دلار تشکیل شده است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در حال تثبیت سودهای بسیار بالاتر از سطح اصلاح فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی حرکت صعودی از پایین ۷.۱۱ دلار به بالای ۱۰.۹۹ دلار است.

قیمت لینک اکنون بالاتر از سطح ۱۰ دلار و میانگین متحرک ساده بازه ۱۰۰ معامله می‌شود. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۸.۶۰ دلار در نمودار روزانه جفت LINK/USD در حال شکل‌گیری است. این خط روند نزدیک به سطح اصلاح فیب ۶۱.۸ درصدی حرکت صعودی از پایین ۷.۱۱ دلار به بالای ۱۰.۹۹ دلار در حرکت است.

منبع: تریدینگ ویو

در صورت افزایشی دیگر، قیمت آن ممکن است با مقاومت ۱۱.۲۰ دلار روبه‌رو شود. اولین مقاومت اصلی این رمز ارز نزدیک به منطقه ۱۲.۰۰ دلار است. شکست قاطع بالای ۱۲ دلار احتمالاً ممکن است باعث رشدی ثابت به سمت سطوح ۱۲.۲۰ دلار و ۱۲.۵۰ دلار شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳.۲۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند ۱۵ دلار را آزمایش کند.

اگر لینک (LINK) نتواند به بالای سطح مقاومت ۱۱.۲۰ دلار صعود کند، ممکن است با اصلاحی نزولی مواجه شود. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نیز نزدیک سطح ۹ دلار خواهد بود که ممکن است خط روند حمایت را در نقطه ۸.۶۰ دلار آزمایش کند. هرچه افت قیمت بیشتر شود، در کوتاه مدت می‌تواند قیمت LINK را به سطح ۸ دلار برساند.

منبع: نیوز بی تی سی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)