0

2

مارکت‌پلیس NFT «مجیک ایدن» از «cNFT»ها رونمایی می‌کند

بازار ان اف تی «مجیک ایدن Magic Eden» از قابلیت جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند کارمزدها را تا حد زیادی کاهش دهد. این قابلیت، «cNFT» یا «ان‌اف‌تی‌های فشرده Compressed NFTs» نامیده می‌شود.

مارکت‌پلیس NFT «مجیک ایدن» از «cNFT»ها رونمایی می‌کند
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

 در ۱۵ سپتامبر، پلتفرم «مجیک ایدن» در توییتی به معرفی cNFTها پرداخت و آن‌ها را از سایر NFTهای شبکه سولانا متمایز کرد. این توکن‌های غیرمثلی می‌توانند اطلاعات را به صورت فشرده و آف‌چِین (خارج از بلاک چین) ذخیره کنند. همین موضوع هم می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های مینت و معاملات NFTها شود.

این قابلیت صرفا برای NFTهای شبکه سولانا وجود دارد و می‌تواند هزینه مینت آن‌ها را به ۱۱۰ دلار برای ۱ میلیون NFT برساند! این در حالی‌ست که کارمزد مینت این تعداد ان‌اف‌تی در شبکه اتریوم، چیزی بین ۳ تا ۳۰ دلار برای هر NFT است.

ان‌اف‌تی‌های فشرده برای صنایع بزرگ در دنیای NFT مثل گیمینگ، موزیک و مراسمات مختلف، کاربردی خواهد بود. چرا که علاوه بر کاربران غنی، کاربرانی که توان کمتری هم برای خرید NFT دارند، به خریدار تبدیل خواهند شد.

با کاهش هزینه‌های مینت NFT، مجیک ایدن قصد دارد تا افراد بیشتری را به دنیای معامله توکن‌های غیرمثلی جذب کند. دنیایی که به قول مجیک ایدن، در آن «سهام‌های ارزان‌تر، جذاب‌تر و همه‌پسندتری» وجود دارد.

خرید سولانا

در ماه مه، مجیک ایدن از «دومین فصل پاداش‌ها»ی خودش رونمایی کرد. برنامه‌ای که در آن، مجیک ایدن به کاربران بر اساس میزان فعالیت و معاملاتشان، SOL پاداش می‌داد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)