0

0

بایننس نتوانست توکن BNB را در لیست صرافی‌های بزرگ ایالات متحده بگنجاند

BNB توکن بومی بایننس دارای ارزش بازاری در حدود ۴۰ میلیارد دلار است. بااین‌حال صرافی بایننس نتوانسته آن را در سایر صرافی‌های مهم ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده آمریکا فهرست کند. به گفته تحلیلگران، رگولاتور‌های ایالات متحده BNB را به‌طور بالقوه یک اوراق بهادار در نظر می‌گیرند.

بایننس نتوانست توکن BNB را در لیست صرافی‌های بزرگ ایالات متحده بگنجاند
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در‌حال‌حاضر بایننس در حال دست‌و‌پنجه نرم کردن با چالش‌هایی همچون برداشت‌های اخیر به ارزش میلیاردها دلار از این صرافی و اظهارات شرکت حسابرسی Mazars در رابطه با اثبات ذخایر (PoR) آن‌ها است. در همین رابطه اخیراً یکی از سخنگویان بایننس نیز تأیید کرده که:

شرکت حسابرسی Mazars اعلام کرده است که به‌طور موقت کار خود را با تمام مشتریان فعال در حوزه‌ی دارایی‌های دیجیتال در سراسر جهان متوقف می‌کند، که شامل صرافی‌های Crypto.com، KuCoin  و Binance می‌شود. متأسفانه این بدان معناست که فعلاً نمی‌توانیم با Mazars کار کنیم.

بلاتکلیفی صرافی بایننس در ارتباط با توکن بومی خود (BNB)‌ کاملاً مشهود است. این رمزارز در ماه دسامبر ۱۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است و درحال‌حاضر پس از افت آن از قیمت ۶۹۰ دلار در ماه مه ۲۰۲۲، با قیمت ۲۴۵ دلار معامله می‌شود.

تحلیلگران همین الگو را درست قبل از اینکه صرافی ارز دیجیتال FTX کاملاً ورشکسته شود در کاهش ارزش توکن بومی آن (FTT) مشاهده کرده بودند. در حالی که تحلیلگران در حال ارزیابی توکن BNB هستند، سرمایه گذاران متوجه وضعیت نامناسب آن در بازار شده‌اند.

بسیاری از متخصصین فعال در بازار کریپتوکارنسی گمان می‌کنند که صرافی‌های ایالات متحده ممکن است به این دلیل از فهرست کردن توکن BNB سرباز زده باشند تا در آینده با رگولاتور‌ها و قانون گذاران آمریکا به مشکل برنخورند. لوکاس اتومورو (Lucas Outumuro) محقق ارشد شرکت IntoTheBlock، این مطلب را عنوان کرد که:

صرافی‌های آمریکا توکن BNB را فهرست نمی‌کنند، زیرا با توجه به ماهیت متمرکز شبکه بایننس، این رمزارز را جزو اوراق بهادار می‌بینند.

اوتومورو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:

احتمالاً دلیل این که صرافی‌های ایالات متحده یک اوراق بهادار را در صرافی خود فهرست کنند، این است که ارزش ریسک کردن را ندارد، به‌خصوص اگر آن توکن متعلق به رقیب‌تان باشد. درحال‌حاضر صرافی‌های KuCoin ،Huobi و OKX، توکن BNB را در پلتفرم خود فهرست کرده‌اند. اما بااین‌حال صرافی Kraken که بیش از ۱۲۰ توکن در لیست خود دارد، رمزارز بومی صرافی بایننس را برای کاربران خود فعال نکرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)