0

4

میم کوین اصلی شبکهٔ کاردانو از اقدامات حماسی خود در ماه جولای رونمایی می‌کند

به نقل از یکی از اعضای تیم توسعه بلاک چین کاردانو، SNEK پرطرفدارترین توکن این اکوسیستم احتمالاً در این ماه رویداد‌های زیادی را تجربه خواهد کرد. این میم کوین با افزایش قیمت فضایی خود توجه علاقه‌مندان به رمزارز در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. تازه‌ترین برنامه‌های این پروژه گویا نوید از ادامهٔ این روند صعودی می‌دهند.

نقشه‌های میم کوین SNEK در ماه جولای
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در توییت یکی از اعضای تیم، تحولات کلیدی پروژهٔ SNEK در ماه جولای فاش شد. اول از همه، این پروژه با معرفی هفت مکانیسم توکن‌سوزی که دو تای آن قرار است در ماه جاری اجرا شود، برای کاهش تورم هرچه بیشتر SNEK از انجام هیچ کاری دریغ نکرده است. این استراتژی ضدتورمی برای کمینه شدن و افزایش قیمت توکن‌ SNEK و افزایش علاقه‌ سرمایه‌گذاران به آن در نظر گرفته شده است. به عنوان بخشی از این فعالیت، تیم این میم کوین همچنین قصد دارد بیش از ۱۸۰۰۰۰ توکن ADA بخرد.

یکی دیگر از اقدامات جذاب دیگر که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، عرضه آتی یک نوشیدنی انرژی‌زا به نام Snek Energy است. این سرمایه‌گذاری در دنیای نوشیدنی‌های انرژی‌زا، حرکتی جسورانه و غیر متعارف است که ممکن است حضور SNEK را فراتر از قلمرو دیجیتالی‌اش گسترش دهد.

میم کوین SNEK برای حمایت از رشد و پذیرش خود به طور فعال به دنبال فهرست‌بندی در صرافی‌های متمرکز است و پیش از این در صرافی معتبری چون MEXC جایگاه خود را تثبیت کرده است.

SNEK از زمان آغاز به کار خود در اواخر ماه آوریل به موفقیت چشمگیری دست یافته و ارزش بازار خود را به ۱۰۷.۰۵ میلیون ADA، معادل ۳۲.۵ میلیون دلار افزایش داده است. پیش از این، SNEK بعد از ADA و AGIX، سومین دارایی بزرگ در اکوسیستم کاردانو بوده است.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)