0

0

پالیگان ارتقای هارد فورک خود را به اتمام رساند

پالیگان ارتقای هارد فورک خود را به اتمام رساند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پالیگان در تلاش برای کاهش نوسانات کارمزد (Gas Fee) و سازماندهی مجدد زنجیره (reorgs) در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) تکمیل ارتقاء هارد فورک اثبات سهام (PoS) خود را اعلام کرد.

این دو پیشنهاد موجود در هارد فورک در دسامبر گذشته ارائه شد. حدود ۸۷ درصد از تیم‌های اعتبارسنجی پالیگان به اجرای این طرح رأی دادند.

بر اساس بیانیه‌ای که در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) منتشر شد، این هارد فورک قرار بود با کاهش BaseFeeChangeDenominator (مخرج تغییر کارمزد پایه) از ۸ به ۱۶، میزان کارمزد را پایین بیاورد. اگرچه کارمزدها در زمان اوج تقاضا همچنان افزایش می‌یابند، اما با الگوی گس اتریوم همسو خواهند شد.

طرح دوم یعنی تغییر زنجیره نیز زمان لازم برای نهایی کردن یک بلاک داده را کاهش می‌دهد، در نتیجه از نوسازی زنجیره‌ای تکراری جلوگیری می‌کند. نوسازی مکرر زمانی اتفاق می‌افتد که یک گره اعتبارسنجی اطلاعاتی را که نسخه‌ای موقتی از بلاک چین را ایجاد می‌کند، دریافت کند.

سال گذشته، پالیگان به دلیل همکاری های متعدد و رکورد تعداد تراکنش‌ها، رشد و پذیرش قابل‌توجهی را تجربه کرد. توکن آن متیک (MATIC) که در هفته گذشته ۰.۸۴۷۳ دلار قیمت داشت، اکنون و در زمان انتشار این خبر با قیمت ۱.۰۱۳ دلار معامله می‌شود.

خرید ماتیک
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)