0

0

انباشت ۵۰ میلیاردی نهنگ عظیم شیبا در رقابت با رالی DOGE!

یکی از بزرگترین دارندگان توکن شیبا (SHIB) به‌تازگی دوباره به انباشت سنگین این رمزارز روی آورده است.

انباشت ۵۰ میلیاردی نهنگ عظیم شیبا در رقابت با رالی DOGE
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

حدود ده روز پیش، زمانی که بیت کوین و بازارهای کریپتو عقب‌نشینی (Pullback) قابل‌توجهی را آغاز کردند، این نهنگ ۷۰ میلیارد توکن شیبای خود به ارزش ۹۵۶.۲۰۰ دلار را به فروش گذاشت.

اکنون به نظر می‌رسد این غول رمزارز دوباره به بازار بازگشته است.

حدود ۲۴ ساعت پیش، این نهنگ ۵۰ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۶۸۳.۵۰۰ دلار را به کیف پول خود اضافه کرد. از آن زمان، شیبا با افزایش ۸.۱ درصدی به قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۱۳۶۷ دلار رسیده است.

خرید ارز دیجیتال

در زمان انتشار این خبر، این نهنگ اکنون ۱۳,۷۳۸,۳۹۸,۷۳۱,۴۷۴ توکن شیبا به ارزش ۱۸۷,۶۰۰,۰۰۰ دلار در کیف پول خود دارد.

بر اساس داده‌های سایت WhaleStats، شیبا اینو در حال حاضر پس از USD Coin (USDC) و Tether (USDT)، سومین دارایی بزرگ آلتکوینی در میان نهنگ‌های اتریوم است.

منبع: WhaleStats

افزایش قیمت توکن شیبا در سال جدید میلادی تا حدی به خاطر برنامه‌ریزی این شبکه برای راه‌اندازی پروژه لایه دو خود یعنی شیباریوم بوده است که برای کارآمدتر کردن تراکنش‌های SHIB طراحی شده و به کاربران امکان ایجاد توکن‌های سفارشی مشابه پالیگان (MATIC) را می‌د.

توکن شیبا (SHIB) سال ۲۰۲۳ را با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۱۴ دلار آغاز کرده و اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۳۶۷ دلار در بازار معامله می‌شود، این آلتکوین از ابتدای سال تاکنون رشدی ۶۷ درصدی را تجربه کرده است.

علیرغم این رالی بزرگ، شیبا همچنان ۸۴ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار که در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، قرار دارد.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)