0

0

همکاری مسترکارت با شرکت‌های کریپتویی برای عرضه کارت پرداخت رمزارز

به گزارش رویترز، غول پرداخت جهانی مستر کارت (Mastercard) امیدوار است با مشارکت هرچه بیشتر با شرکت‌های کریپتویی، بتواند کارت پرداخت ارز دیجیتال خود را تولید کند.

مسترکارت کارت پرداخت رمزارز عرضه می‌ کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

راج داموداران (Raj Dhamodharan)، رئیس بخش کریپتو و بلاک چین مسترکارت به رویترز گفت: «ما ده‌ها شریک در سراسر جهان داریم که برنامه‌هایی این چنینی دارند و تعدادشان هم در حال زیاد شدن است.»

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که صنعت کریپتو قرار است بیش از پیش تحت نظارت شدید رگولاتورها قرار گیرد و بانک‌ها هم محتاط‌تر شده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

پس از ورشکست شدن چندین کسب و کار بزرگ کریپتویی در سال گذشته، از جمله فروپاشی صرافی FTX، بانک‌ها نسبت به معامله با مشتریان ارزهای دیجیتال محتاط شده‌اند. در همین حال، رگولاتورهای ایالات متحده در حال افزایش اقدامات اجرایی در بازار ارزهای دیجیتال هستند.

مسترکارت در حال حاضر با صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله بایننس، نکسو و جِمینی برای ارائه کارت‌های پرداخت مرتبط با ارزهای دیجیتال در کشورهای منتخب در حال همکاری است.

سال گذشته، مسترکارت و صرافی بایننس با یکدیگر جهت عرضه کارت‌های پیش پرداخت در کشورهای آمریکای لاتین همکاری کردند. بایننس در ماه مارس از راه‌اندازی کارت اعتباری خود در کلمبیا، سومین کشور آمریکای لاتین که از این محصول پشتیبانی می‌کند، پس از عرضه در آرژانتین در سال گذشته و برزیل در ماه ژانویه خبر داد.

دارندگان بایننس کارت می‌توانند با استفاده از رمزارزهای مختلف مانند BNB، BUSD، USDT، BTC، ETH، SANTOS، ADA، DOT، SOL، SHIB، XRP، MATIC و LINK پرداخت‌های کریپتویی خود را انجام دهند.

مسترکارت در سال‌های گذشته قراردادهای همکاری زیادی را با شرکت‌های کریپتویی امضا کرده است. از جمله شراکت با صرافی کوین بیس (Coinbase) در حوزه NFT و پلتفرم Bakkt تا به بانک‌ها و معامله‌گران در شبکه‌اش اجازه دسترسی به خدمات رمزارزی را بدهد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)