0

1

مسابقه بزرگ MemeFi راه‌افتاد؛ شانس برنده شدن لامبورگینی و جوایز نقدی!

مسابقه بزرگ میم‌فای
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کانال رسمی میم‌فای (MemeFi) به تازگی با انتشار یک اطلاعیه هیجان‌انگیز، توجه همه طرفداران خود را جلب کرده است. طبق این اعلامیه، مسابقه بزرگ MemeFi فرصتی استثنایی برای دارندگان پرمیوم فراهم کرده تا شانس برنده شدن یک لامبورگینی آونتادور SV و جوایز نقدی دیگر را داشته باشند. جزئیات این اطلاعیه جذاب را در ادامه می‌بینید.

پست تلگرام کانال رسمی میم‌فای
پست تلگرام کانال رسمی میم‌فای

به گزارش میم‌فای – مسابقه هیجان‌انگیز و بزرگ MemeFi شروع شد و شما می‌توانید برنده یک لامبورگینی آونتادور SV شوید! این مدل شگفت‌انگیز تنها ۶۰۰ نسخه در جهان دارد و شما ممکن است به زودی یکی از خوش‌شانس‌هایی باشید که پشت فرمان آن می‌نشینید.

اما این تنها جایزه نیست! علاوه بر لامبورگینی رویایی، یک استخر جایزه ۵۰ هزار دلاری نیز در این مسابقه برای سایر برندگان در نظر گرفته شده است:

  • 🥇 ۵ برنده هر کدام ۵۰۰۰ دلار
  • 🥈 ۱۰ برنده هر کدام ۱۰۰۰ دلار
  • 🥉 ۲۰ برنده هر کدام ۵۰۰ دلار
  • ۵۰ برنده هر کدام ۱۰۰ دلار

این مسابقه فقط برای دارندگان MemeFi Premium برگزار می‌شود و تمام اعضای پرمیوم می‌توانند شانس خود را برای بردن این جوایز بزرگ امتحان کنند. اگر هنوز عضو پرمیوم نیستید، به راحتی می‌توانید از طریق @memefi_coin_bot به این سطح دسترسی پیدا کنید.

شانس خود را تا ۱۰۰ برابر افزایش دهید!

با استفاده از بلیط‌های پرمیوم، می‌توانید شانس برنده شدن خود را تا ۱۰۰ برابر افزایش دهید. کافیست وارد صفحه Grand Giveaway در بات @memefi_coin_bot شوید و بلیط‌های بیشتر خریداری کنید.

مهلت پایانی مسابقه ۲۶ اکتبر است و برندگان خوش‌شانس به دبی سفر خواهند کرد تا جوایز خود را دریافت کنند. همچنین در ویدیوهای ویژه در کانال یوتیوب MemeFi نمایش داده می‌شوند. برندگان به‌صورت زنده در یوتیوب و با روشی شفاف اعلام خواهند شد.

در هفته آینده نیز یک استریم زنده برگزار می‌شود تا به تمامی سوالات شما درباره این مسابقه و MemeFi پاسخ داده شود.

منبع: کانال رسمی میم‌فای

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)