0

2

هشدار جدی مایکل سیلور به اعضای جامعه بیت کوین!

هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین ابداعات قرن ماست، با این حال خطرات خاص خود را نیز دارد. به طور مثال اخیرا شاهد انتشار ویدیوهای کلاهبرداری با چهره افراد مشهور بوده‌ایم.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

مایکل سیلور یک شخصیت شناخته شده در عرصه بلاک چین و ارزهای دیجیتال به شمار می رود. وی در سال‌های گذشته به دلیل حمایت‌های بسیارش از بیت کوین و دنیای بلاک چین محبوبیت زیادی بین فعالان این حوزه به دست آورده است.

آقای سیلور که بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی نیز هست، اخیرا به حامعه کریپتو درباره خطرات توسعه هوش مصنوعی هشدار داده است.

خرید ارز دیجیتال

اخیرا به واسطه توسعه هوش مصنوعی ساخت ویدیوهای اسکم و کلاهبرداری با چهره افراد مشهور رواج پیدا کرده است. در هفته‌های اخیر نیز در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب فیلم‌هایی با چهره مایکل سیلور منتشر شده است که بوسیله این تکنولوژی ساخته‌ شده‌اند.

مایکل سیلور اشاره کرده که تیم مایکرو استراتژی در حال پیگیری برای حذف این ویدیوها از یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها است و هشدار داده که افراد به هیچ وجه با دیدن این ویدیوها به سراغ سرمایه گذاری در بیت کوین یا هیچ ارز دیجیتال دیگری نروند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)