0

0

ترا کلاسیک بالاخره ارتقاء اساسی یافت؛ آیا قیمت توکن LUNC به ۰.۱ دلار خواهید رسید؟

جامعه تراکلاسیک (LUNC) دوباره ابتکار عمل دیگری را برای حمایت از هدف احیای اکوسیستم خود اجرا کرده است.

آپگرید شبکه تراکلاسیک
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

همانطور که در تحولات اخیر این شبکه نشان داده شده است، طرح احیای تراکلاسیک (LUNC) همچنان هدفی مهم برای جامعهٔ آن است. این شبکه به‌تازگی ارتقاء یافته است تا با افزایش نرخ مالیات توکن سوزی به ۰.۵٪ سازگار شود. با این حال باید دید این حرکت تا چه حد در طرح احیای آن مؤثر واقع خواهد شد.

ارز دیجیتال

ترا ولیدیتورز (Terra Validators)، اعتبارسنج پروژه Terraport Finance، امروز در توییتی توجهات را به آخرین پیشرفت‌های این شبکه جلب کرد. طبق بررسی‌های انجام‌شده، نرخ مالیات ۰.۵ درصدی بر این شبکه اجرا شده است. این ارتقاء اساساً کارمزدهای جمع‌آوری‌شده از تراکنش‌ها را از ۰.۲٪ به ۰.۵٪ افزایش می‌دهد. این کارمزدها سپس به آدرس‌های توکن سوزی ارسال می‌شوند و به روند اجرای این طرح جدید کمک می‌کنند.

نرخ مالیات توکن سوزی ترا کلاسیک (Terra Classic)

پیشنهاد اجرای این تغییر توسط dfunk، یکی از اعضای برجسته انجمن LUNC ارائه شده است. این فرد چهار پیشنهاد مختلف را با هدف تسهیل اصلاحات اقتصادی در این اکوسیستم برای تقویت طرح نوسازی آن ارائه کرد. جامعه به هر چهار پیشنهاد رأی مثبت داد.

پس از تصویب این پیشنهادها، چندین صرافی مهم از این افزایش مالیات حمایت کردند. صرافی KuCoin مستقر در سیشل یکی از اولین صرافی هایی بود که حمایت خود را اعلام کرد. پس از کوکوین، بایننس نیز از این افزایش نرخ مالیات حمایت کرد.

پس از اینکه جامعه اثرات مضر این افزایش مالیات را بر حجم توکن LUNC دید، به کاهش آن به نرخ اولیه ۰.۲ درصد رأی داد. پیشنهادهای دیگر برای افزایش مجدد نرخ مالیات تاکنون توسط این جامعه رد شده است. پیشنهاد dfunk بر خلاف افزایش تهاجمی این نرخ از سوی پیشنهادات دیگر، افزایش مالیاتی ملایم‌تری را ارائه می‌دهد.

آیا این اقدام می‌تواند قیمت توکن LUNC را به ۰.۱ دلار برساند؟

بر این اساس آپگرید شبکهٔ تراکلاسیک برای اجرای این افزایش نرخ، روز گذشته طبق برنامه انجام شد. این توسعه شور و هیجان زیادی را در جامعه آن به وجود آورده است و نرخ مالیات بر توکن سوزی را تا ۲.۵ برابر افزایش داده است و اساساً به این معنی است که با هر تراکنش واجد شرایط، تعداد بیشتری از توکن‌های LUNC سوزانده می‌شود.

طرح احیای ترا کلاسیک حول محور کمپین توکن سوزی و سایر اقدامات جدید مانند عملیات استیکینگ است. افزایش نرخ توکن سوزی از رسیدن این دارایی دیجیتال به اهداف خود پشتیبانی می‌کند. با این حال، میزان توکن سوزی به میزان پذیرش این توکن نیز بستگی دارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)