0

0

مایک نوواگراتز: بیت کوین ماه آینده ۳۰ هزار دلاری خواهد شد

“مایک نوواگراتز (Mike Novogratz)”، مدیرعامل شرکت «گلکسی دیجیتال Galaxy Digital» معتقد است بیت‌کوین ۳۰ هزار دلاری در ماه آینده دور از انتظار نیست. او فکر می‌کند این اتفاق به دلیل پرایس اکشن بیت کوین، هیجان خریداران و فومو(FOMO)ای که در حال شکل‌گیری‌ست، این قیمت برای بیت کوین خیلی عجیب نیست.

مایک نوواگراتز: بیت کوین ماه آینده ۳۰ هزار دلاری خواهد شد
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بیت کوین در سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ به ۳۰ هزار دلار خواهد رسید

مایک نوواگراتز (Mike Novogratz)“، مدیرعامل شرکت «گلکسی دیجیتال Galaxy Digital» طی کنفرانسی در “بانک آمریکا” پیش‌‌بینی پرایس اکشنی خود از بیت کوین را ارائه داد. او معتقد است BTC از این توانایی برخوردار است که تا ماه آینده به سقف قیمتی ۳۰ هزار دلار هم برسد.

وقتی پرایس اکشن بیت‌کوین را بررسی می‌کنم، وقی هیجان و فومو(FOMO) بازار را می‌بینم، اگر تا ماه آینده سقف قیمتی ۳۰ هزار دلار را هم تاچ کند، شگفت‌زده نخواهم شد. من ۶ هفته پیش حاضر بودم حتی کفش‌هایم را هم بدهم تا بیتکوین پیش از اتمام ۲۰۲۲ به این قیمت برسد. در آن صورت من خوشحال‌ترین مرد روی زمین بودم!

نوواگراتز در گذشته حتی بیشتر از این بر روی روند صعودی بیت کوین در آینده اصرار داشت. در مارس سال گذشته او ادعا کرد BTC تا “۵ سال آینده“، ۵۰۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت. هرچند در دسامبر پیش‌بینی خود از بیت‌کوین را اصلاح کرد و گفت بیت کوین برای رسیدن به این قیمت، به زمان بیشتری نیاز دارد.

ارز دیجیتال

در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین ۲۴٬۳۳۴ دلار است. از طریق این لینک می‌توانید به صفحه خرید و فروش بیت کوین در پول نو دسترسی پیدا کنید.

نوواگراتز دلیل پیش‌بینی خود را اینگونه بیان می‌کند:
“عاملی که باعث انفجار و پرواز بیت خواهد شد، و آن را به قیمت‌های بالایی گذشته‌اش خواهد رساند، “جرمی پاول (رئیس فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا)” است. او تقریبا به هر حرفی که می‌زند عمل می‌کند؛ تاریخ این موضوع را ثابت کرده. اگر آن‌ها می‌خواهند اقتصاد کلان آمریکا را بهبود ببخشند، قطعا این کار را خواهند کرد. همین موضوع باعث رشد بیتکوین هم خواهد شد.”

علاوه بر نوواگراتز، افراد دیگری هم آینده بیت‌کوین را صعودی می‌دانند. “رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)”، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول”، گفته که بیت تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید. شرکت سرمایه گذاری ” Pantera Capital” که تمرکز ویژه‌ای روی کرپیتوکارنسی هم دارد، اذعان کرده که چرخ صعودی بیتکوین پیش از این شروع شده است. شرکت سبدگردانی ” Ark Invest” هم معتقد است بازار کریپتو، یک بازار مولتی‌میلیارد دلاری خواهد شد و ارزش هر واحد BTC به ۱.۵ میلیون دلار هم می‌تواند برسد!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)