0

0

عدم توازن در بازار ان اف تی؛ فروشنده‌ها از خریداران بیشتر اند!

داده‌ها نشان می‌دهند در تمام روزهای ماه آوریل، هر روز و بدون استثناء، فروشندگان بیشتری در مارکت ان اف تی نسبت به خریداران وجود داشته است. بر اساس اطلاعاتی که وبسایت آماری «NFTGo» منتشر کرده است، در روز ۲۶ام آوریل، ۷٬۹۰۷ خریدار در مارکت NFT وجود داشته است. این در حالی‌ست که در همین روز ۸٬۶۴۱ سعی کرده‌اند تا ان‌اف‌تی‌های خود را به فروش برسانند.

عدم توازن در بازار ان اف تی؛ فروشنده‌ها از خریداران بیشتر اند!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

چند روز پیش و در ۱۹ آوریل، مارکت NFT کمترین تعداد خریدار را در ۱۲ ماه گذشته تجربه کرد؛ ۵٬۸۹۳ نفر. این مقدار تنها کمی از خریداران ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ بیشتر بوده است؛ ۵٬۳۴۳ نفر. مقداری که بازار ان اف تی در این ۱۸ ژوئن تجربه کرد، کمترین مقدار در سال گذشته بوده است.

در ۵ آوریل که بازار قدرتمند ظاهر شد، ۳۶٬۴۲۳ فروشنده و تنها ۱۸٬۴۹۵ خریدار در بازار دیده شدند. این یعنی تعداد فروشندگان تقریبا ۲ برابر خریداران بوده است. این روند در تمام روزهای ماه آوریل مشاهده شده است که اصلا خبر خوبی نیست. چرا که نشان می‌دهد تقاضا از عرضه در بازار NFT کمتر است و این برای کسانی که می‌خواهند دارایی‌های خود را بفروشند، کمی نگران‌کننده است.

خرید ارز دیجیتال

آخرین باری که در این مارکت تعداد خریداران از فروشندگان بیشتر بود، به تقریبا ۲ ماه پیش و ۱۱ مارس برمی‌گردد. روزی که ۹٬۷۵۶ خریدار و ۹٬۷۵۴ فروشنده داشتیم؛ فقط ۲ نفر بیشتر!

نگاه کلی به بازار NFT در ۳ ماه گذشته

در توییتر صحبت‌های زیادی درباره عدم توازن مارکت NFT وجود دارد. هم‌بنیان‌گذار «Canary Labs»، «اووی فاروق Ovie Faruq» در ۲۶ آوریل در توییتر گفت: “بازار ان‌اف‌تی در حال حاضر اصلا کارآمد نیست.”

وبسایت «CoinGecko» در ۲۰ مارس در گزارشی گفت پولشویی در ۶ مارکت‌پلیس بزرگ NFT، در فوریه، برای چهارمین ماه متوالی همچنان افزایشی بوده است. حجم معاملاتی که به منظور پولشویی صورت گرفته‌اند، در فوریه سال گذشته به ۵۸۰ میلیون دلار رسید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)