5

0

آپدیت جدید کیف پول تون کیپر TON KEEPER

آپدیت جدید کیف پول تون کیپر TON KEEPER
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کیف پول Ton Keeper که اصلی‌ترین والت شبکه بلاک‌ چینی توکن TON محسوب می‌شود، اقدام به راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون Gas برای USDT کرد. آپدیت جدید تون کیپر به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم از USDT برای پرداخت Gas Fee شبکه در تراکنش‌ها استفاده کنند. با این ویژگی، از این به بعد هیچ الزامی برای نگهداری و در اختیار داشتن TON نخواهد بود. یعنی اگر شما می‌خواهید نات کوین انتقال دهید؛ دیگر الزامی به داشتن توکن تون‌ کوین در کیف پول خود ندارید. این اتفاق می‌توانند به جذب کاربران جدید و بالا بردن تقاضا برای استفاده از این شبکه بلاک چین منجر شود.

رد پای رشد چشم‌گیر و قابل توجه در اکوسیستم TON را می‌توان در داده‌ها دنبال کرد. میزان TVL یا همان ارزش دارایی قفل شده در بلاک چین تون کوین، از مرز ۳۲۰ میلیون دلار عبور کرده و از مارس ۲۰۲۴ تاکنون عملکردی بسیار خیره کننده را تجربه کرده است. در همین بازه زمانی شاهد رشد ۱۰ برابری آن بودیم.

ارز دیجیتال

علاوه بر آپدیت جدید تون کیپر و بالا رفتن تقاضای تون کوین برای انتقال نات کوین‌ها، TON خلاقیت‌های دیگری را نیز در راستای رشد ارائه کرده است. اضافه شدن امکان ADS به تلگرام و پرداخت هزینه تبلیغات با TON از جمله‌ی این اقدامات است. در این ویژگی منحسر به فرد، افراد می‌توانند با پردات تون کوین، در چنل‌های تلگرامی تبلیغات کنند. تبلیغاتی که تنها به حوزه‌ی بازارهای مالی و کریپتو محدود نمی‌شود و برای تمام تخصص‌ها و اصناف کاربرد دارد. TON با این ویژگی شگفت انگیز دایره مخاطبان خود را از جامعه‌ی کاربران کریپتو فراتر برد و ساختار شکنی جالبی را انجام داد.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای TON و خرید و فروش آن کلیک کنید

5
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
الهام
12 روز قبل

با سلام
آپدیت کردم . تعدادی داگز داشتم بعد از اپدیت صفر شد و اصلا توی ولت نیست. چیکار کنم؟

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
7 روز قبل
پاسخ به  الهام

سلام الهام جان
اگر برداشت رایگان رو انتخاب کرده باشین ۳ هفته طول می‌کشه تا انتقال انجام بگیره.

جاوید
جاوید
2 ماه قبل

لطفا روش به روزرسانی آموزش داده بشه

جاوید
جاوید
2 ماه قبل

روش به روزرسانی لطفا آموزش داده بشه

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (5)