0

1

SEC در مورد ETF بیتکوین در حال مذاکره با صرافی‌ها است!

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ ادعا کرده خبرهایی به گوشش رسیده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر سر ETF اسپات بیت کوین (BTC) در حال مذاکره با صرافی‌ها است.

گفتگوی SEC با صرافی‌های کریپتویی در مورد ETF اسپات بیتکوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق پستی که بالچوناس اخیراً در اکانت ایکس خود منتشر کرد، بخش تجارت و بازار SEC به اکثر صرافی‌های کریپتویی در مورد اصلاحات موردنظر توصیه‌هایی کرده است.

خبرهایی شنیدم مبنی بر اینکه بخش بازار و تجارت SEC در این هفته با صرافی‌ها در مورد ETF اسپات بیت کوین صحبت‌هایی داشته و از آنها خواسته است که انتقال پول از ETF‌ها به صورت نقدی صورت گیرد، و تا چند هفته آینده باید اصلاحات لازم را انجام دهند.

خرید ارز دیجیتال

وی خاطرنشان کرد این حرکت عجیب‌وغریبی نیست و نشانه خوبی است. به عقیده بالچوناس، ایده «انتقال نقدی» با توجه به اینکه محدودیت‌های اعمال شده بر کارگزارها-فروشندگان را کاهش می‌دهد، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

به گفته او، این حرکت «معامله‌گران کارگزار را از استفاده از شرکت‌های تابعه غیرقانونی یا شرکت‌های واسطه برای معامله» بیت ‌کوین‌هایی که در صندوق‌های قابل معامله در بورس نگهداری می‌‌شوند، باز می‌دارد.

این خبر برای برخی از متقاضیان ETF بیت کوین، مورد جدیدی نیست زیرا آنها قبلاً احتمال چنین برنامه‌ای را از سوی SEC می‌دادند. اما سایر متقاضیان انتقال غیرنقدی مدنظرشان بوده. حال این گروه ملزم هستند یا با این درخواست جدید سازگار شوند یا با خطر تأخیر در تأیید ETFشان روبه‌رو شوند.

افزایش احتمال تأیید ETF اسپات بیت کوین

هم بالچوناس و هم همکارش جیمز سیفارت (James Seyffart) در گزارش قبلی خود شانس تأیید ETF اسپات بیت کوین توسط SEC را ۹۰٪ اعلام کردند؛ احتمالی که با گفتگوی جدید پیرامون انتقال نقدی از طریق شرکت‌های کارگزاری مربوطه تقویت شده است.

بر اساس این پیش‌بینی، کل صنعت کریپتو باید تا تاریخ ۱۰ ژانویه منتظر تأیید این محصول مالی باشد.

بسیاری از متقاضیان اصلاحات خاصی را در برنامه‌های خود ایجاد کرده و پرونده‌ای جدید را مطابق درخواست‌های SEC ارسال کرده‌اند. شرکت ویزدام تری (WisdomTree) عرضه‌کنندهٔ برجسته ETF، یکی از آخرین متقاضیانی است که نسخه اصلاح شده پرونده خود را ارسال کرده است.

در همین حال، اخبار مربوط به گفتگوی SEC با صرافی‌ها باعث افزایش قیمت بیت کوین شده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با ۱.۴۸٪ افزایش به 36472.99 دلار رسیده است.

خرید بیت کوین

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)