0

1

Ocean و Agix از اکثر صرافی‌ها حذف شدند!

ادغام AGIX و OCEAN با FET
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی Ocean و Agix، از اکثر صرافی‌ها حذف شدند! پیرو تصمیمات قبلی پیرامون ادغام توکن‌ هوش مصنوعی ASI با دو توکن AGIX و OCEAN، فاز اول آغاز شد. در فاز اول،  AGIX و OCEAN با ارز FET ادغام شدند که باعث حذف شدن این دو توکن از صرافی‌های ارز دیجیتال شد.

در صرافی‌هایی که از این ادغام پشتیبانی می‌کنند، توکن‌های AGIX و OCEAN، به توکن FET تبدیل می‌شوند. سپس توکن‌های FET به ASI تبدیل می‌شوند. در نهایت ASI بر بستر شبکه‌های متنوع، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

جدول نسبت‌های تبدیل به شرح زیر خواهد بود:

نام ارزنسبت تبدیل
AGIX0.433226ASI=1OCEAN
OCEAN0.433350ASI=1AGIX
FET1ASI=1FET 

در این میان، همه صرافی‌های ارز دیجیتال از ادغام پشتیبانی نکردند. کوین بیس یکی از این صرافی‌هاست و مکانیزم تبدیل خودکاری برای تبدیل ارزهای کاربران ارائه نداده است. در این نوع از صرافی‌ها، معاملات FET و OCEAN همچنان ادامه دارد. کاربران این دسته از صرافی‌ها باید ادغام را از طریق کیف پول‌های حضانتی خود انجام دهند. اتحاد ASI تعهد داده است که قراردادهای هوشمند مربوط به این ادغام برای سال‌ها فعال بمانند. این مساله زمان کافی را به هولدرها می‌دهد تا در هر زمانی که مایل بودند، مهاجرت را انجام دهند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای فچ وارد شوید

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)