0

1

صرافی OKX بستری برای معامله اوردینال‌های بیت کوین ایجاد می‌کند

صرافی رمزارزی OKX در توییتی اعلام کرده است که قصد دارد از طریق والت خود یعنی «OKX Wallet» امکان مشاهده و معامله دارایی‌های بیت‌کوینی مثل اوردینال و توکن‌های BRC-20 را فراهم کند.

صرافی OKX بستری برای معامله اوردینال‌های بیت کوین ایجاد می‌کند
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شرکت بزرگ و فعال در حوزه وب ۳، صرافی ارزهای دیجیتال OKX، از برنامه‌ خود برای ایجاد بستر معاملات اوردینال‌های بیت‌ کوین رونمایی کرد. این مارکت‌پلیس که از طریق والت OKX قابل دسترسی‌ست، به کاربران اجازه می‌دهد تا اوردینال بیت کوین (NFT بیت کوین) و توکن‌های BRC-20 را مینت و معامله کنند.

این حرکت OKX به خوبی نشان‌دهنده برنامه‌های ویژه این شرکت برای فعالیت در اکوسیستم بیت‌کوین است. چرا که OKX از این طریق قصد دارد والت خود را به عنوان تنها والت چندزنجیره‌ای (Multichain) با قابلیت ترید اوردینال‌ها معرفی کند. اگر این بستر به درستی شکل بگیرد، پلتفرم OKX قابلیت ترید و مینت اوردینال، توکن‌های BRC-20 و NFT را در ۶۰ بلاکچین محقق می‌سازد.

«جیسون لائو Jason Lau»، مدیر ارشد نوآوری (CIO) در OKX معتقد است:

OKX همیشه به قدرت بیت‌کوین اعتماد داشته است و ما مفتخریم که از پیشگامان گسترش کاربردهای این بلاک‌چین باشیم. چه در بخش اوردینال‌ها باشد، BRC-20 یا لایتنینگ، پتانسیل بیت کوین به خوبی توسط تیم ما درک شده است. والت OKX بهترین گزینه برای کاوش در دنیای اوردینال‌ها و توکن‌های BRC-20 به شمار می‌رود.

مارکت‌پلیس اوردینالز OKX

این مارکت‌پلیس به کاربران اجازه می‌دهد تا اوردینال و توکن‌های BRC-20 خود را مشاهده کنند و انتقال بدهند. همچنین قرار است والت OKX از شبکه لایتنینگ هم پشتیبانی کنند تا تراکنش‌های بیت‌کوین سریع‌تر و ارزان‌تر صورت بگیرند.

OKX یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در دنیاست و از پیشگامان توسعه دنیای وب ۳ به شمار می‌رود. این شرکت یکی از معتمدترین و سریع‌ترین صرافی‌های کریپتویی در دنیا را در اختیار دارد که از نظر حجم معاملات، دومین صرافی بزرگ دنیاست. همکاری این شرکت با برندهای ورزشی بزرگ در دنیا، مثل تیم فوتبال منچسترسیتی، به‌خوبی جایگاه استوار آن را در دنیای کریپتوکارنسی نشان می‌دهد.

طرفداران فوتبال به‌تازگی با برنامه متاورسی «مثل دیاز تمرین کنید»، شناخت خوبی از شرکت OKX پیدا کرده‌اند. این برنامه تجربه فوتبالی خاصی را به کاربران ارائه می‌کند که «روبن دیاز Ruben Dias»، بازیکن تیم منچسترسیتی در آن حضور دارد.

در این متاورس، هواداران تیم با تمریناتی که روبن دیاز مناسب می‌داند، تمرین می‌کنند. روبن دیاز آن‌ها را مربی‌گری می‌کند و توصیه‌های کاربردی‌ای ارائه می‌دهد. دیاز مدافع عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس و یکی از مهره‌های کلیدی منچسترسیتی در قلب دفاع است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)