0

0

افزایش ۱۶ درصدی توکن OMG با استقبال بوترین از استفاده مجدد پلاسما

وینالیک بوترین معتقد است پلاسما (Plasma)، فناوری مقیاس‌پذیری اتریوم که با روی کار آمدن رول‌آپ‌ها کنار گذاشته شده است، پتانسیل کاهش کارمزد (گس فی) تراکنش‌ها را دارد. با انتشار این پست قیمت ارز دیجیتال OMG ۱۶ درصد افزایش یافت و به ۰.۷۷ دلار رسید.

افزایش قیمت توکن OMG
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال OMG، توکن بومی شبکهٔ OMG، پس از انتشار پستی از سوی بوترین در مورد اینکه چگونه پلاسما؛ فناوری‌ای که شبکهٔ OMG بر اساس آن ساخته شده، پتانسیل کاهش هزینه تراکنش‌ها و بهبود امنیت را دارد، به بالاترین حد شش ماهه خود رسید.

ویتالیک بوترین در پست وبلاگی با عنوان «خروج از بازی‌ به نفع ولیدیوم‌های EVM: بازگشت پلاسما» نوشت: «با استفاده از پلاسما می‌توانیم مشکل دسترسی به داده‌ها را کاملاً دور بزنیم و کارمزد تراکنش‌ها را تا حد زیادی کاهش دهیم». پلاسما می‌تواند آپگرید امنیتی بسیار خوبی برای زنجیره‌هایی که به طریقی ولیدیوم هستند، باشد.
شبکهٔ OMG، که قبلاً OmiseGO نام داشت، یکی از اولین محصولات مقیاس‌پذیر لایه ۲ بود که با عرضه اولیه کوین (ICO) خود در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد. هدف آن افزایش کارایی بلاک چین اتریوم با استفاده از فناوری پلاسما بود؛ قالبی که همه تراکنش‌ها را بلافاصله به اتریوم می‌فرستد و آنها را به «زنجیره‌های چایلد» تقسیم می‌کند.
پلاسما در طول این سال‌ها جای خود را به رول‌آپ‌های اتریوم داده که پیش از ارسال مجدد داده‌ها به شبکه، تراکنش‌ها را از زنجیره اصلی حذف می‌کنند.
بوترین معتقد است هنوز می‌توان از فناوری پلاسما بهره برد و خاطرنشان کرد اکنون «فرصتی عالی برای کاوش مجدد در این فضای طراحی و ارائه ساختارهای موثرتر برای ساده‌سازی تجربه توسعه‌دهندگان و محافظت از سرمایه‌های کاربران است».
قیمت توکن OMG در ژانویه 2018 به رکورد بالای 25.4 دلار رسید، زیرا اخبار مثبت پلاسما به‌شدت در حال گسترش بود. اما این رمزارز پس از ظهور رول‌آپ‌هایی مانند آربیتروم (Arbitrum)، آپتیمیزم (Aptimism)و رول‌آپ‌هایی با دانش صفر مانند مینا (Mina) و داسک نتورک (Dusk Network)، بیش از ۹۷ درصد از ارزش خود را از دست داد.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)