0

1

تعدیل نیروهای اوپن‌سی، اخراج نیمی از کارمندان!

در بیانیه‌ای که «دوین فینزر Devin Finzer» در توییتر منتشر کرد، او از تعدیل بخشی از نیروهای خودش خبر داد. هدف اوپن‌سی از این کار، تمرکز بیشتر و بهبوبد تجربه کاربری محصول دیگر این شرکت، یعنی «OpenSea 2.0» است.

تعدیل نیروهای اوپن‌سی، اخراج نیمی از کارمندان!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ما افتخار می‌کنیم به اینکه اولین مارکت‌پلیس خرید و فروش NFT در دنیا را راه‌اندازی کردیم. آن هم در سال ۲۰۱۷، زمانی که وب ۳ یک نوزاد بیش نبود! در آن زمان پروژه‌های انگشت‌شماری در اوپن‌سی وجود داشت، روی موبایل کار نمی‌کرد و مفهوم «NFT» خیلی جدید بود. اما ما از بازخورد مردم راضی بودیم که احساس نزدیکی بسیار خوبی با اوپن‌سی داشتند.

ما همیشه می‌خواستیم با سرعت، کیفیت و جسارت بیشتری رو به جلو حرکت کنیم.

بنا به صحبت‌های فینزر، تعدیل نیروهای اوپن‌سی باعث می‌شود کارمندان این شرکت ارتباط مستقیمی با کاربران پیدا کنند. و به این شکل، درصد بیشتری از کارمندان مستقیما با تجربه کاربری اپ روبرو خواهند شد.

این سخت‌ترین قسمت این تغییر است. این افراد نقش مهمی در اوپن‌سی داشته‌اند و من از زحمات‌شان قدردانی می‌کنم. افرادی که به قدری توانمند هستند که به راحتی در شرکت‌های بزرگ دیگر استخدام خواهند شد.

تعدیل نیروهای اوپن‌سی در حالی انجام شده است که پیش از این، شرکت‌های بزرگ دیگری در حوزه وب ۳ هم چنین کاری کرده بودند. «یوگالبز Yuga Labs» و «دپر لبز Dapper Labs» امسال بخشی از نیروهای خودر ا اخراج کردند.

یکی از منابع نزدیک به اوپن‌سی می‌گوید این شرکت برای حمایت از کارمندان اخراجی، حقوق ۴ ماه آینده‌شان را به آن‌ها پرداخت کرده است. علاوه بر این، تا ۶ ماه آینده هم همچنان این افراد از بیمه‌های پزشکی برخوردار خواهند بود.

پلتفرم OpenSea 2.0 به گفته برخی بیشتر متمرکز روی کاربردهای توکن‌های غیرمثلی خواهد بود. همچنین این محصول، از مقیاس‌پذیری و توسعه‌پذیری‌های بیشتر در آینده هم پشتیبانی می‌کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)